Klaus mě nakonec pustil, Elijah chytil Klause a zlomil mu vaz. Rebkah s Freyou přivázali Klause na židli a čekali, než se vzbudí.
Já seděla na schodech a rozdýchávala to. Jak se Klaus vzbudil Freya spustila kouzlo a Rebekah ho ovládla, aby si vzpomenul. Jak se Klausovi začali vracet vzpomínky.
To stejné potom udělali s Kolem. Já jsem šla hned Klause obejmout a on mě. Byl rád že jsem v pořádku.
KM: „dávej na sebe pozor, a hlavně se nepřibližuj k Marcelovi je nebezpečný "
Hned jak to dořekl na nádvoří přišel Marcel s dalšími upíry a Klaus si stoupnul přede mě.
KLM: „co tu chceš? "
(Marcel Gerard – MG)
MG: „jdu si vyřídit účty, jelikož jsem si všiml, že máte návštěvu "
RM: „Marceli odejdi odsud "
MG: „promiň Rebeko "
Marcel ní přišel upíří rychlostí a zlomil jí vaz, následně ho zlomil i Kolovi a vrátil se zpátky. Freya mezi tím magii zabila ty upíry co tam byly s ním.
MG: „ale notak Freyo byla jich škoda "
Z ničeho nic tam přišla nějaké upírka a upíří rychlostí tam zlomila Klausovi a Elijahovi vaz a z Freyi se nakrmila a pak jí hodila na zem. Té upírce jsem zlomila vaz a odhodila jí.
V: „hádám že si jdeš pro mě "
MG: „trefa "
Marcel se proti mně rozeběhnul a já proti němu. Začala jsem tam s ním bojovat a když mě odhodil ke stolu tak jsem využila situace a zlámala jsem židlím nohy a tím ostrým koncem jsem je hodila na Marcela, ale on si je v klidu vytáhl a já se zvedla.
MG: „jsem silnější nemáš proti mně žádnou šanci "
Upíří rychlostí ke mně přiběhl a kousl mě do krku.
MG: „tohle máš za mé dva kamarády, turisty, z kterých jsi si udělala svačinku "
Společně s tou upírkou zmizel. Rychle jsem běžela za Freyou a jelikož jsem měla v sobě jed tak jsem nechtěla nic riskovat a řízla jsem Kola do ruky a jeho krev jsem nechala odkapat do skleničky. Jeho krev jsem pak dala vypít Freyi která se vzbudila a všimla si toho kousance.
FM: „pane bože Viki...je mi to strašně líto..."
V: „to nic ano? bude to v pohodě slibuji něco vymyslíme "
FM: „zabilo to Camille a mého bratra Finna, a to byl původní "
V: „Camille je mrtvá?..."
FM: „bohužel "
Začalo mi být blbě.
FM: „pojď si lehnout do Klausova pokoje a tam něco vymyslíme ano?"
V: „samozřejmě "
Odešla jsem s Freyou do Klausova pokoje a lehnula si na postel. S Freyou jsme vymýšleli, jak mi pomoct a pak nás to napadlo.
Freya volala mým bratrům, jestli nemůžou přijet a oni hned jak dovolali sedli do auta a jeli do New Orleans.
Mezi tím se vzbudil Klaus, Elijah, Kol a Rebekah a Klaus hned běžel do jeho pokoje, protože nás tam s Freyou slyšel mluvit.
KM: „Viki! "
Přiběhl ke mně a obejmul mě a já jeho.
KM: „tebe nemůžu ztratit...tebe ne... "
V: „neboj mě neztratíš s Freyou máme plán "
ČTEŠ
Middle Salvatore
VampireAhojky jsem Viktorie Salvatore ta prostřední sestra Damona a Stefana. Je mi 173 let a byla jsem proměněná v šestnácti na upíra. Bydlím společně s bratry v penzionu už nějaký ten pátek. Momentálně chodím na střední s Elenou, Caroline a Bonnie. Bon...