Třicátá první část

504 10 13
                                    

Spala jsem docela dlouho a Klaus už pak jenom se mnou ležel. Asi po třech hodinách jsem se probudila a usmála se na Klause.

V: „jak dlouho jsem spala? "
KM: „na tom nesejde lásko hlavní je že jsi tu se mnou "
V: to bychom museli odjet hezky daleko aby jsme byly sami a nikdo po nás nešel "
KM: „jednoho dne odjedeme a budeme sami "
V: „ne neodjedeme máš tu rodinu i já tu mám rodinu "
KM: „tak si uděláme menší výlet "
S Klausem jsme oba zpozorněli když něco spadlo v dolním patře a byly slyšet kroky.
V: „asi máme společnost slyším nějaké kroky tak jdeme "
KM: „Ty nikam nejdeš "
V: „ říkáš ty "
Oba jsme se zvedli z postele a vyšli z pokoje ven. Nikdo nikde nebyl tak jsme šli dolů a viděli jsem Freyu ležet nazemi s rozbitou hlavou.
V: „Freyo! "
Běžela jsem hned za ní a Klaus za mnou.
V: „Jdi se podívat kde jsou ostatní zůstanu tu s ní "
KM: „Viki..."
V: „Klausi já to zvládnu jdi! "
Klaus se odešel podívat kde všichni jsou a mě se podařilo Freyu probudit.
V: „díky bohu...Freyo co se stalo? "
FM: „Viki...kde je Klaus... "
V: „ šel se podívat kde jsou ost- "
FM: „Viki! "

Nestihla jsem to doříct a někdo mě probodl....

KONEC PRVNÍHO DÍLU KNIHY MIDDLE SALVATORE...

PODĚKOVÁNÍ

Děkuji všem, co dočetli tento příběh moc si toho vážím. Asi se můžete těšit na pokračování této knihy Middle Salvatore. Popravdě sama nevím jestli bude druhý díl ale určitě něco vymslím. Mějte se hezky, a ještě jednou děkuji za dočtení této knihy. 💖

-Monča

O ČEM JE KNIHA V ZAJTÍ PŮVODNÍCH?

JE O DÍVCE, KTERÁ TO NEMÁ V ŽIVOTĚ LEHKÉ A VZDALA SE VŠEHO JEN ABY UMOŽNILA JEJÍ SESTŘE ŽÍT " NORMÁLNÍ " ŽIVOT. MOHLA BÝT KAŽDOU CHVÍLÍ MRTVÁ ALE PŘEŽILA TO A ZBAVILA SE VŠECH PROBLÉMU AŽ NA JEDEN.

MUSELA BÝT POŘÁD NÁ ÚTĚKU A JEDNOU ZA MĚSÍC VŽDY PŘIVEZLA JEJÍMU NEJLEPŠÍMU KÁMOŠOVI DAMONOVI SUVENÝR NEBO DÁREK Z MĚST A ZEMÍ, KTERÉ PROCESTOVALA. JEDNOHO DNE SE TO ALE CELÉ ZVRTLO A DÍVKA SE DOSTALA DO PROBLÉMU...

Middle SalvatoreKde žijí příběhy. Začni objevovat