Dvacátá osmá část

286 12 2
                                    

HM: „dobrý Viki já to vyřeším už můžeš jít "

V: „myslím že to nebude potřeba "

J: „taky si myslím "

KM: „být tebou tak mlčím "

HM: „Klausi "

Pošeptala Hayley a podívala se na Klause a naznačila mu ať mě odvede. Klaus přikývl a chtěl mě vzít za ruku, ale já utekla upíří rychlostí jinak bych Jackovi urvala hlavu. Klaus běžel za mnou a já si sedla k vodě. Potřebovala jsem se uklidnit a Klaus si sedl ke mně.

KM: „v pohodě? "

V: „měla jsem tomu týpkovi urvat hlavu za ty kousance "

KM: „to nemusíš, protože máš skvělého přítele, jehož krev dokáže ty kousance vyléčit "

Klaus se mě snažil rozesmáta taky že se mu to podařilo já se zasmála. Klaus se kousl do ruky a já senapila, protože mi bylo jasný že je zbytečný protestovat, jelikož by mě k tomustejně donutil.
Jak se Klausovi rána zahojila opřela jsem si hlavu o jeho rameno a on mě dalruku kolem ramena a přitulil si mé k sobě.

V: „napadlo mě co kdyby jsme tomu Jackovi a Oliverovi s Jadem dali trochu lekci"

KM: „co tím myslíš? "

V: „noo že by jsi mě kousl do ruky a mě plus ty tři byste zavřeli do nějakémístnosti a až bych na tom byla fakt hodně blbě a oni by bušili na dveře takbyste otevřeli je nechali jít a mě dali tvoji krev "

KM: „v žádným případě "

V: „ale notak láskooo "

KM: „jasný ještě jim ublížíš a oni zabijí tebe ne v žádným případě "

V: „dostali by lekci a ještě by se poučili "

KM: „dobře jak myslíš ale někdo tam s tebou bude takže tam s tebou budu já"

V: „ne Klausi ty nemůžeš, protože by jsi mi dal tu krev hned jak bych začalamít halucinace "

KM: „ale samotnou tě tam nenechám někdo z nás tam být musí abys těm klukůmneublížila "

V: „fajn ale ty ne Klausi nevydržel by jsi to "

KM: „půjde tam s tebou Elijah já budu čekat za dveřmi kdyby se něco dělo "

V: „lásko já vím že to myslíš dobře ale... budeš strašně trpět a to jánechci..."

KM: „jsi moje přítelkyně nemůžu tě prostě nechat jít už několikrát jsem o tebepřišel a nemíním to opakovat "

V: „ale já neumřu když to se mnou půjde z kopce tak si vezmu tvoji krev a buduzase v pohodě a můžeme žít zase dál "

KM: „jak myslíš ale pojďme to podniknout teď ať to máš co nejrychleji za sebou"
V: „dobře "

Oba jsme se zvedli a upíří rychlostí jsme přišli za Hayley a Elijahem avysvětlili jim náš plán a oni s tím souhlasili.

HM: „máme tu jedno sklepení na proměny takže tam by to šlo "

V: „super "

Hayley odešla pro ty tři a odvedla je do toho sklepení a vysvětlila jim o cotam půjde.

KM: „Elijahu dej na ní prosím pozor a v té nejnutnější chvíli zavolej a jádonesu svoji krev ano? "

EM: „spolehni se bratře dám na ní pozor "

Middle SalvatoreKde žijí příběhy. Začni objevovat