Otevřela jsem oči, podívala se na Klause a pousmála se.
V: „já vím lásko...a...kdybych to už nedávala tak si pamatuj že tě strašně moc miluju a vždycky budu..."
KM: „ty mi neumřeš až budeš v poslední fázi tak ti dám svoji krev a bude všechno zase v pořádku to ti slibuju "
Pohladila jsem Klause po tváři z posledních sil a pomalu mi padala ruka z Klausovi tváře. Klaus mě za ní chytil a já zavřela oči.
KM: „Lásko tohle já nedovolím poslední fáze už nastala "
Klaus mě pustil za ruku, kousl se do té své a přiložil mi jí k ústům. Začala jsem pomalu pít a kousance se mi zahojili.
Hned jak se Klausovi zahojila ta ruka usnula jsem mu v náručí a byla vyčerpaná. Klaus se usmál a dal mu pusu do hlasů.
J: „asi jí musíte moc milovat, jak vidím "
KM: „ani nevíš jak a teď už padejte nechci vás tu už vidět, a ještě jednou toto uděláte tak si vás najdu "
Elijah odemknul ty dveře a ti tři odešli.
KM: „odnesu jí do chatky je vyčerpaná "
EM: „dobře kdyby jsi mě hledal budu s Hayley "
Klaus jen přikývl a Elijah odešel za Hayley. Klaus tam se mnou ještě chvíli seděl, ale potom ucítil, jak se chvěju a upíří rychlostí mě odnesl do chatky. Položil mě na postel, přikryl a lehnul si ke mně.
Přitulil si mě k sobě, aby mi bylo větší teplo a jemně si o moji hlavu opřel tu svoji. Byl rád že jsem to přežila a doufal že nás už nic nebude ohrožovat a budeme si v klidu žít naše životy. Ale stále byl ve střehu, protože nikdy nevíš, co se stane a on chránil svoji rodinu a mě.
S bratry a s ním jsem se cítila v bezpečí. Ale když jsem spala zdál se mi zlý sen o mé minulosti a hlavně v ní figuroval otec. Pořád jsem sebou pocukávala a Klaudovi už to přišlo divný.
KM: „lásko? "
Neodpovídala jsem mu a pak se zničeho nic probudilana upíří rychlostí vběhla do rohu a Klaus že hned za mnou.
KM: „v klidu lásko byl to jen zlý sen "
V: „otče nech mě být už jsem ti to jednou říkala "Klaus si všiml že jsem měla na krku malý kousanec.
KM: „Viki počkej odkud máš twn kousanec? Musíš si vzít moji krev "
V: „v žádným případě "Nevěděla jsem kde je Klaus a netušila jsem proč je tam se mnou můj otec tak jsem radši utekla z chatky pryč ale on běžel za mnou.
KM: „Elijahu, Kole! Pomozte mi jí chytit má v sobě ještě vlčí jed a blouzní má halucinace "
Elijah s Kolem přkývli a všichni tři běželi za mnou. Zastavila jsem se před vodou a když jsem se otočila stáli tam ti tři.
V: „nevěřila bych že i vlastní bratři se proti mě otočí a přidají se k otci "
KLM: „Viki chceme ti pomoct "
V: „ne Stefane nechcete "
EM: „jsme v přesile Viki nedělej caviky "
KM: „lásko my ti pomůžeme "
KLM: „na toto nemám čas ani nervy "Kol ke mě upíří rychlostí přišel a chytil mě pod krkem a Elijah po chvilce přišel a chytil mě ruce abych se nemohla bránit.
KM: „chtěl jsem to vyřešit v klidu bratři ale jak myslíte "
Klaus ke mě přišel a dal mi asi potřetí za den napít jeho krve a pak mi Kol zlomil vaz.
KM: „bylo to nutný? "
KLM: „jo aspoň jí budeš mít podkontrolou a teď jí odnes do chatky a jděte si oba odpočinout "
EM: „Kol má pravdu byl to pro ní i pro tebe náročný den "
KM: „pojedu s ní domů tam bude víc klidu "
EM: „dobře řeknu to Hayley "
KM: „díky bratře "
EM: „není za co "Klaus se mnou odešel upíří rychlostí zpátky do New Orleans. Když ale došel k sídlu slyšel nějaké divné zvuky tak prošel bránou a všude to hořelo a bylo dá se říct zdemolovaný. Pak tam seděl na nádvoří v křesle Marcel a bylo tam strašně moc upírů.
MG: „pozor pozor náš bývalý král New Orleans přišel a ne sám "
KM: „Marceli co tady k sakru děláš?! "
MG: „měl by jsi vážit slova, protože teď jsem jeden z vás a moje kousnutí tvoje krev nevyléčí "
KM: „o čem to sakra mluvíš? "
MG: „víš jak mi tvůj bratr Elijah vytrhnul srdce z těla? Aktivoval mi tu mocnější stránku a teď jsem si přišel pro to co mi patří"Probudila jsem se v Klausově náručí a opatrně se postavila.
KM: „lásko drž se u mě "
V: „co se děje? "
KM: „menší nedorozumění "
MG: „Viktorie Salvatore Klausova přítelkyně vidím že se ti daří dobře "
V: „i kdyby tak tobě to může být jedno "
MG: „bohužel nemůže Klaus ublížil osobě, která pro mě byla vším a teď je mrtvá "
KM: „já? Nemyslíš spíš Luciena? Ten jí přece kousnul ne já! A taky jsem ho zabil společně s mojí rodinou "
V: „Klausi..kdo umřel.. "
MG: „Camille umřela "
V: „to je mi líto bylo pro mě něco druhá sestra ale na úmrtí jsem zvyklá "
MG: „ale Klaus asi nebude "
KM: „ani na ní nešáhneš "
MG: „to se uvidí "Rozběhli se k nám upíři a já použila kouzlo, které okolo nás udělalo ohnivý kruh do, kterého nemohl nikdo jiný vstoupit. Ale byly tam i ostatní čarodějky, které mi začali způsobovat bolest a nakonec mi zlomili vaz a tím pádem se uhasil ohniví kruh.
Ale nebylo to normální zlomení vazu hned co se to kouzlo zrušilo jsem se probudila a znovu si stoupla vedle Klause.
MG: „ubohá Viktorie toto tady nezabere máme tu své zdroje "
Opět na nás začali nabíhat upíři a my je s Klausem odhazovali dal od nás. Ale když jich bylo fakt moc a nestíhali jsme to tak asi tři upíři mě zatáhli do party upírů kde mě chytili za ruce a jeden mi vrazil ruku k srdci. Roztoupili se aby na mě viděl Klaus.
KM: „pusťte jí! "
MG: „jeden krok je je mrtvá "
KM: „co ode mě chceš Marceli?! "
MG: „aby jsi odešel z New Orleans a nikdy se sem už nevrátil. Viktorie to přežije ale budeš na ní muset zapomenout, protože zůstane tady "
KM: „bez ní neodejdu! "
MG: „budeš muset jinak tu uděláme veřejnou popravu "
V: „lásko...to je v pohodě...přežili jsme toho už hodně tak přežijeme i toto, protože láska vždy vítězí nad zlem to si pamatuj... "
KM: „nemůžu tě tady nechat "
V: „ale budeš muset teď tu svojí hrdost odlož a odejdi...řekni ostatním co se stalo a mým bratrům že cestuju po světě...najdi se svojí rodinou místo kde se zabydlíte a já to tu přežiju neboj "
MG: „měl by jsi jí poslechnout ví co říká "
V: „miluju tě a nikdy na tebe nezapomenu... "
KM: „taky tě miluju a jednoho dne se pro tebe vrátím...to ti slibuju.."
V: „budu tu na tebe čekat..."
KM: „drž se lásko.."
V: „ty se taky drž "Klaus odešel upíří rychlostí za ostatními a řekl jim co se stalo. Marcel přišel blíž ke mě a usmál se na mě.
MG: „odveďte princeznu do její komnaty "
Ten týpek mi vytáhl ruku z zad a odtáhli mě do sklepení a připoutali řetězmi proti magii. Pak mi zlomili vaz aby mohli čarodějky udělat solný kruh, který sloužil jako bariérové kouzlo.
No prostě aby ke mě nikdo nešel. Jak čarodějky odešli chvíli na to jsem se probudila a zeď byl opřený Marcel.
V: „musím uznat že je to fakt špičková komnata "
Řekla jsem ironicky a on se zasmál.
MG: „jsem rád že se ti líbí a jelikož jsi teď jedná slabá stránka Klause tak si můžu od něj požádat cokoliv se mi za chce "
V: „to radši vyhladovím a umřu než aby tě Klaus poslouchal na slovo hlavně takového debila jako jsi ty "
MG: „dávej si pozor co říkáš nebo- "
V: „nebo mě kousneš? Posluš si je mi to jedno "
MG: „tak lehký ti to neudělám "Marcel odešel z vězení a po chvilce přišel s nějakým nožem nebo co to bylo a vbodl mi to do hrudi. Ten nůž mi tam sál zajel a já jsem nemohla nic dělat tak strašně to bolelo ale snažila jsem se.
ČTEŠ
Middle Salvatore
VampireAhojky jsem Viktorie Salvatore ta prostřední sestra Damona a Stefana. Je mi 173 let a byla jsem proměněná v šestnácti na upíra. Bydlím společně s bratry v penzionu už nějaký ten pátek. Momentálně chodím na střední s Elenou, Caroline a Bonnie. Bon...