C: „kde jste měli jsme sraz před deseti minutami "
V: „trochu jsme se zdrželi "
E: „to je jedno hlavní je že jste přišli "
Začali jsme uklízet a my s Klausem jsme u toho dělali blbosti hlavě s košťaty. Holky k tomu uklízení pustili hudbu, takže hned to bylo veselejší.
S: „co vy dvě hrdličky tady děláte? "
K: „uklízíme "
D: „mám pocit, že děláte ještě větší bordel "
V: „to se vám jen zdá "
Najednou do Grillu přišel nějaký příbuzný od Tylera. Nikdo nevěděl kromě Tylera kdo to je. S Tyler si dali pěstí a otočili se na nás.
T: „tohle je můj strejda Mason "
M: „zdravím "
My s Klausem jsme ho pozdravili a uklízeli jsme dál stejně jako ostatní. Byl mi odněkud povědomý ale nemohla jsem si vzpomenou odkud.
Mason šel udělat pití a dal ho na stůl a já, Stefan a Damon jsme se šli napít, ale hned jsme to vyprskli, protože v tom byl Železník.
Okamžitě jsme vyšli ven kde do nás Šerif Forbesová střelila šipku s Železníkem a dál si to nepamatuji, protože mě to oslabilo a já upadla na zem jako mí bratři.
Z pohledu Klause
Když se Viki dlouho nevracela šel jsem se podívat ven a ona nikde. Vběhl jsem hned zpátky dovnitř a Mason už tam nebyl.
KM: „kde je Mason?! "
T: „nevím někam před chvílí odešel proč? "
KM: „to pití nepijte je v tom Železník a Viki s bratry Salvatorovými zmizela, takže jí jdu najít "
Všichni: „jdeme s tebou je najít "
KM: „díky "
Upíří rychlostí jsem vyběhl ven z Grillu a šel se podívat do penzionu, ale tam nebyly tak jsem hledal dál. Několikrát jsem jí prozvonil mobilem, ale nikdy to nezvedla.
Věděl jsem že je něco v nepořádku, protože toto u ní není normální.
Z pohledu Viki
Probudila jsem se někde v podzemí ležet vedle svých bratrů kteří se ještě neprobrali a na mě mířila policie a Šerif Forbesová se na nás dívala.
V: „co s námi chcete udělat?..."
F: „zabít vás a zbavit město upírů a jestli něco zkusíš Viki dostaneš další kulkou napuštěnou Železníkem "
V: „to mě pouze oslabí "
Přišel tam za ní Mason a usmál se na mě.
F: „udělej to co bude třeba "
M: „samozřejmě "
Policie do mě asi dvakrát střelila abych byla oslabená natolik že nemůžu nic udělat. Mason si pak ke mně kleknul a zakousl se mi do zápěstí a zjistila že to je vlkodlak.
Kousnutím do mě napustil vlčí jed, který nás může zabít a nekousl mě jednou.
V: „proč to děláš..."
M: „protože můžu "
Bylo to rychlejší, než jsem čekala začala jsem se strašně potit a viděla jsem opět svého otce. To stejné udělal Mason i mým bratrům.
Měla jsem ještě trochu energie a síly tak jsem se zvedla a utekla jsem jim. Samozřejmě oni běželi za mnou, ale já jim utekla. Narazila jsem omylem do Klause ale já ho viděla jako svého otce tak jsem začala couvat.
KM: „Viki co se děje? Kde jsi byla? "
V: „ne prosím otče jdi ode mě pryč "
KM: „Viki co se stalo? "
Klaus si všiml těch kousnutí tak mě upíří rychlostí přirazil ke stromu a kousl se do zápěstí a přilož mi jí ke rtům a já se napila.
V: „děkuju musíme jít za mými bratry mají v sobě taky ten jed...Mason je vlkodalk postarej se o mé bratry já o Masona jsou ve starém sklepení Lockwoodových tak kde se proměňují na vlky "
Jen co jsem to dořekla zmizela jsem upíří schopností a přiběhla k Masonovi a strčila do něj tak že spadl.
M: „jak je- "
Nestihl to doříct a já ho kopla do břicha
V: „ještě jednou šáhneš na mojí, rodinu a je po tobě. Počkat vlastně ono už je po tobě teď "
Utrhla jsem klacek a tou špičatou stranou jsem mu to chtěla zabodnout do srdce, ale Tyler mě odhodil do stromu.
T: „co jsi to sakra chtěla udělat?!"
V: „chce nás zabít! "
T: „nevěřím ti on by nic takového neudělal! "
V: „vážně tak se jdi podívat do vaše sklepení kde se proměňujete! "
Zvedla jsem se a oprášila se. Vzala si znovu do ruky ten klacek, ale najednou mě projela dýka břichem.
Když jsem se otočila a za mnou stál Mason tak jsem mu vrazila ten klacek hluboko do srdce a jen slyšela Tylera jak řve.
T. „NEEEEEE! "
Spadla jsem na kolena a přiběhl ke mně Klaus a vytáhl mi tu dýku, vzal mě do náruče a upíří rychlostí odnesl do penzionu kde byly i moji bratři a už vyléčeni.
Ale já měla jednu kousnutí na ruce a ani jsem si toho nevšimla tak mě Klaus dal svojí krav, aby mi to vyléčil a já si pak šla do sklepa pro infuzi s krví.
Ale čekalo mě tam jedno nečekaný překvapení...
Pokusím se vyat další díl zítra ale je dost možné že vyjde ještě dneska jeden 😁❤
ČTEŠ
Middle Salvatore
VampireAhojky jsem Viktorie Salvatore ta prostřední sestra Damona a Stefana. Je mi 173 let a byla jsem proměněná v šestnácti na upíra. Bydlím společně s bratry v penzionu už nějaký ten pátek. Momentálně chodím na střední s Elenou, Caroline a Bonnie. Bon...