Šesnáctá část

348 16 0
                                    

Pak mi začala zvonit mobil který jsem měla v pokoji tak jsem si pro něj upíří rychlostí zaběhla a pak zpátky do kuchyně. Jak jsem tam doběhla po dívala jsem se kdo mi volá a bylo to neznámé číslo.

V: „ano u telefonu Viktorie Salvatore kdo volá? "

??: „ahoj Viki dlouho jsme se neviděli "

V: „pane bože... "

Druhá osoba to položila a já jsem stála na místě a dívala se na Bonnie s Damonem.

D: „co se děje kdo to byl?"

B: „Viki kdo ti volal? "

V: „Katherine..."

D: „no to snad ne! "

Damon vyběhl z Bonnie domu a běžel do penzionu za Stefanem a Elenou.

B: „kdo je to?"

V: „dvojnice Eleny...ta která mě proměnila jako první na upíra...potom Damona a následně Stefana...toho milovala a s Damonem si jen hrála..."

B: „ou "

Najednou někdo zazvonil tak jsem šla otevřít a za dveřmi byla Elena.

V: „ahoj co potřebuješ? "

E: „Damon říkal že mám jít za tebou "

V hlavě jsem se říkala že to je Katherine protože Damon by Elenu nenechal jít samotnou tak jsem jí chytila po krkem a přitiskla ke zdi.

V: „Katherine "

KP: „Ahoj Viki dlouho jsme se neviděli "

Katherine mě odstrčila, chytila mě pod krkem a přirazila ke zdi.

KP: „Viki víš že jsem silnější na mě nemáš "

V: „to se teprve uvidí "

Bonnie stála ve svém domě aby na ní Katherine nemohla.

B: Ventus

V: „Bonnie co je to? Ventus "

Jen co jsem to dořekla Katherine odletěla dál a Bonnie nevěděla co se to právě stalo a proč její kouzlo nefungovalo ale když jsem to řekla já tak fungovalo. Šla jsem zpátky za Bonnie domů.

B: „Viki jsi si jistá že máš s bratry stejný rodiče? "

V: „samozřejmě i když můj otec mě neměl nikdy v lásce do teď nevím proč"

Bonnie na stůl postavila svíčku.

B: „dívej se na ní a mysli na to jako kdybys jí zapalovala "

V: „dobře? "

Bonnie mě celou dobu sledovala. Dívala jsem se na knot té svíčky a soustředila se jen na něj a najednou začal hořet.

B: „Viki ty jsi hybrid "

V: „t-to není být možný... "

B: „ale je teď jsi myslí zapálila svíčku a odpálila Katherine kouzlem zvaným Ventus "

V: „pane bože...Lily musela podvádět otce..."

B: „asi ano protože nikdo jiný v tvé rodině magii nevyužívá... "

V: „ale já nevím s kým ho podvedla...nebo jestli otec podvedl jí a pak se s mojí biologickou matkou něco stalo a jediný kdo byl živý byla Lily a já se přenesla do ní..."

B: „ale Viki ber to jako dar tohle se jen tak nevidí upír s čarodějkou dohromady "

V: „to je sice hezký ale co když mě bratři pak nebudou brát jako sestru ale jako poloviční sestru "

B: „podle mě tě budou brát tak jako do teď jako jejich milovanou sestřičku "

V: „ale zatím jim to říkat nebudeme "

B: „dobře ale časem jim to říct musíš "

V: „to já vím ale nemůžu za nimi přijít a říct: „jsem hybrid jeden z našich rodičů podváděl toho druhého tak zase ahoj " a zase odejít já...já nevím, jak jim to mám říct "

B: „něco vymyslíme máme teď hodně času, takže protrénujeme tvojí magii naučím tě kouzla abys se ubránila, protože my dvě to spolu zvládneme "

V: „určitě ona matka mi vždycky četla takovou zvláštní knihu, ale těm slovům v tom jsem nerozuměla "

B: „řekni například nějaký slovo kterému jsi nerozuměla "
Chvíli hsem přemýšlela a nevědomě rozlila vodu okolo nás a když jsem si vzpomněla na nějaké slovo tak hsem ho prostě řekla.

V: „Phasmatos incendia "

Najednou se okolo nich objevil ohnivý kruh.

V: „pane bože to jsem j-já udělala? "

Bonnie zrušila to kouzlo.

B: „no vidíš přece jenom umíš nějaké kouzlo "

V: „hustý no "

B: „a to není všechno "

Bonnie šla se mnou do jejího pokoje kde zavřela okna a zatáhla závěsy.

V: „co to děláš? "

B: „uvidíš "

Sedla jsem si na postel a Bonnie naproti mně. Roztrhla polštář a vytáhla z něj peříčka.

B: „teď se koukej ano "

Kývla jsem na souhlas.

B: „všechna okna tady jsou zavřená že? "

V: „jo "

Bonnie dala nad ty peříčka ruce a vznesla je všechny do vzduchu.

Bonnie dala nad ty peříčka ruce a vznesla je všechny do vzduchu

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

V: „páni...to jsem ještě nikdy neviděla "

B: „a právě až začneš čarovat tak toto budeš moct umět nebo možná už dokonce umíš "

Bonnie je zase všechny snesla dolů.

B: „vyzkoušej to musíš se soustředit na ty peříčka a představovat si, jak je zvedáš do vzduchu "

V: „dobře "

Usmála jsem se a dala jsem ruce nad ty peříčka a pár jsem jich po chvilce zvedla do vzduchu.

V: „pane bože já to zvládla "

Middle SalvatoreKde žijí příběhy. Začni objevovat