Jedenáctá část

506 19 6
                                    

Ráno nás vzbudila hlasitá hudba z ulice. Klaus na to asi byl zvyklí ale mě to probudilo. Opatrně jsem se zvedla z postele a šla jsem se převléknout do koupelny z pyžama do normálního oblečení.

Šla jsem se ven podívat co se tam děje a zrovna naší ulicí šel nějaký průvod. Chvíli jsem se na něj dívala a potom jsem si šla pro nějakou hezky krvavou svačinku pěkně z žíly.

Prošla jsem tím průvodem do nějaké uličky, kde šel mladý chlápek tak jsem k němu přišla a podívala jsem se mu do očí.

V: „nekřič "

Ovládla jsem ho a přitlačila ke stěně a zakousla jsem se mu do krku a pila z něj. Najednou mě někdo od něj odhodil a zalepil mu tek krk náplastí a ovládl ho, aby odešel a nikomu nic neříkal.

??: „slečno tady máme své pravidla a nikde v nich není že můžete pít na veřejnosti "

V: „a vy jste jako kdo? "

Utřela jsem si tu krev z pusy za mnou se ozval známý hlas.

KM: „Marceli vidím že se tady s Viki už znáte "

V: „neznáme jen mi to říká, že bych tu neměla pít kvůli nějakým pravidlům či co to je "

KM: „ty pravidla byly za tebe ale už jsou zrušená a jestli nás omluvíš tak se s Viki půjdeme nasnídat "

V: „mějte se Marceli "

Odešli jsme s Klausem dovnitř.

KM: „Marcela neposlouchej ale pro příště radši počkej až se vzbudím jsou tu i vlci a byl bych nerad, aby ti ublížili "

H: „o to se bát nemusíš informovala jsem je, že máme ve městě o jednoho upíra navíc "

V: „díky Hayley "

H: „jaká byla první noc v New Orleans? "

V: „dobrá až na ten průvod co tu byl a pak na to nečekané přerušení svačinky Marcelem jinak je tu hezky i když se my bude stýskat po Mystic Falls a po bratrech "

H: „neboj to si zvykneš hele a s Rebekou a Freyou nás napadlo že bychom si dnes zašli do města tak nechceš jít s námi? "

V: „jo jasně proč né aspoň poznám lépe vaše město "

H: „super tak se pojďte na snídat a potom vyrazíme, pokud to bude Klausovi vadit "

KM: „jen jděte my s bratry máme taky něco na práci a co je na snídani? "

H: „volská oka s kafíčem "

V: „mňam moje nejoblíbenější snídaně "

H: „to jsme rádi "

Všichni tři jsme šli do jídelny se nasnídat a potom jsme s holkami vyrazili do města a po cestě se k nám přidala Davina takže nás bylo o jednu víc a jako první jsme se stavili obchodu s oblečením.

Vybírali si šaty na Hayley svatbu. Hayley si zkoušela svatební šaty a my jako budoucí družičky šaty sladěně do červeno bíle. Všechny jsme byly nadšené z šatů tak jsme zaplatili zálohu a šli jsme na kafíčko.

Z pohledu Klause

Pili jsme s Elijahem a Kolem burbon a bavili se o svatbě a co bude po ní, a ještě jsme plánovali rozlučku se svobodou v nějakým klubu. Měl jsem z bratra radost a představoval si svatbu s Viki a náš společný život. 

Odstěhoval bych se s ní někam daleko kde by byl klid a měli bychom hodně času na sebe. Prostě úžasný život s tou nejkrásnější osobou, kterou tak strašně miluju. Ona byla výjimečná nebyla jako skoro všechny holky ona byla prostě jiná, a to se mi na ní líbí.

Middle SalvatoreKde žijí příběhy. Začni objevovat