1.kapitola

520 21 2
                                    

Ahoj, na začiatok sa zoznámime. Ja som Carly a s mojou BFF sa poznáme od škôlky, volá sa Molly. Som o rok staršia. Bývame o ulicu ďalej od seba a naše mami boli tiež najlepšie kamarátky. Boli sme veľa krát zamilované ale toto je asi prvý krát skutočné.

Jack a Sean sú naši spolužiaci. Idú po nich každé baby. A práve ja s Molly tiež. Ale ako sme si ich začali všímať od 12 rokoch sme čím ďalej tím lepšia šrvorica.

Naše priateľstvo nikdo neohrozí, pretože je veľmi silné. Jack má auto takže sa vyvážame skoro každý deň do susedných dedín alebo miest. Ale najviac sme vo County Street. Náš domou.

Toto leto je asi najlepšie. Síce začalo pred 2 týždňami ale my si ho užívame naplno. Chodievame sa kúpavať. Nakupovať. Stanovť atď.
A asi začínam ľúbiť Jacka a Molly Seana.

To je asi zatial všetko.

Do riti už meškám 10min. , mala som ísť pre Molly. Aspoň jej zavolám.
"Ahoj Molly som na ceste, volala si už Jackovi aby prišiel ku tebe ?"

"Serus, áno ale išiel ešte pre Seana a potom kumne, kde presne si?"
"Už skoro pri tvojom dome, zazvoním pa"
"Čau"
Takže ahojte toto je moja 2. Story , votes alebo koment poteší.
Na obrázku je Carly. Postupne budem pridávať obrázky postáv.
:-) :-) :-) potom Carly je ta hnedovláska :-)

Som blázon,ale do tebaWhere stories live. Discover now