4.kapitola

238 13 0
                                    

Carly
Po ceste som sa pomaly upokojovala. Ale stále som nemohla tomu uveriť.
S takou štetkou,ktorá má každý týždeň iného. Aaach. Vytiahla som si pomaly kľúče od domu. Odomkla som za sebou zamkla a vyzula sa.

Prišla som do kuchyňe a ako tak pozerám nikdo nebol doma. Chvala bohu, lebo by sa ma pýtali čo mi je a ja to nechcem riešiť. Dobre pred Jackom sa budem usmievať a 'hrať' sa že som šťastná aj keď to bude v
Srdcy bolieť.

Napila som sa vody a z chladničky vytiahla pizzu. Dala som ju do mikrovlnky, zapla a vybehla hore do izby sa prezliecť. Dala som si
Šedé tepláky, tričko s kratkími rukami. Vybrala som pizzu a ľahla na
Gauč a čumela na telku a popri tom som jedla.

Molly
Bola som šťastná ale aj zároveň nahnevaná. Šťastná pretože sa Sean chová kumňe inak ako kedy pred tým. A nahnevaná na Jacka kvôli
Dnešnému ránu. "Jack idém" zakričala som sa Jacka. Bola som prezlečená a stála na chodbe.

"Dobre, počkaj hneď som dolu." zakričal a zišiel dolu aj Sean.
"Moll počkaj ma idem aj ja stebou" ooo bola som zaskočená. Yesss.
"Dobre,dobre" povedala som.

"Hej hrdličky" povedal Jack a ja som sa červenala a udrela som ho do ramena. "Prestaň!!!" haha. "dobre a čo máte v pláne na zajtra?"
Spýtala som sa ich. "Ja neviem mohly sme ísť niekde von, ale neviem či pôjde aj Carly." vravel smutno Jack.

"No tak to neviem ani ja " prihovorila som sa a Sean bol celý čas potichu.
"Spýtam sa jej to já" povedal Sean čo ma prekvapilo. "Okej no poďme čau Jack" pozdravila som a vyšla zdomu. Jack iba zakýval a odišiel.

.....
Keď sme boli pri mojom dome Sean sa zastavil. "Tak teda čau a buť na fb."usmieval sa a chcel ísť ale chytila som ho za ruku. "Sean počkaj."
"Hm??" povedal a otočil sa. "Chcem ti niečo povedať"
"Tak hovor počúvam" hmm.

"Už dlhšiu dobu......,-'

Tak ďalšia časť je tu :-) na fotke Sean :-) votes alebo koment poteší:-)

Som blázon,ale do tebaWhere stories live. Discover now