8.kapitola

183 15 2
                                    

Takže minulá časť bola taká kratšie :) v tejto časti bude to najhlavnejšie ,tešte sa :)

Jack
O 10. Som skontroloval či mama spí. Spala. Vyšiel som von oknom a pred domom stála Carly.

Objal som ju "ahoj zlato"
"Ahoj kam ideme?"
"Neviem poďme najskôr si sadnúť pri fontánu."
Keď sme prišli povedal som s výdichom. "Príde aj Melánia"
"Čo?" vypleštila namňa oči.
"Iba na chvíľku",
"No dobre".
Len tak sme sa rozprávali a v tom prišla. "Čaute" a pobozkala Jacka na pusu. "Ahoj" pozdravila som potichu.
Sedela som tam ako tupá stále sa bozkávali tak som sa zdvilha a šla preč.
"Jack ja to už nevidržím, volala som iba teba von nie ju!! A ty ju len tak bez môjho vedomia privedieš,no nehnevaj sa ale ako fakt ? Ja nevládzem Jack keď ťa vidím stouto fľandrou." povedala som ťažko.

Zrazu Mela podišla ku Carly a dala jej facku a kričala naňu rýchlo som ju od ňej odstrčil a chcel som pomôcť Carly ale dala mňe facku a nakričala namňa že ma nenávidí ale neverím jej to zrazu sa niekde rozbehla a ja som tam stál ako kokot.
Nič som nehovoril. Pozeral som ako uteká ale v tom sa stalo niečo nečakané. Šla cez cestu a jedine ako jej pomôcť bolo zakričať bola veľmi ďaleko "Carlyyyyyy pozór" ani sa nestihla pozrieť a zrazilo ju auto. "Do piče pozri čo si urobila, choď prosím preč" bolo mi do plaču a rozbehol som sa za Carly.

Som blázon,ale do tebaWhere stories live. Discover now