5.kapitola

246 13 0
                                    

Molly
"Už dlhšiu dobu sa mi páčiš, ľúbim ťa už 6mesiacov, ale ty to asi vieš. Skoro každú noc som preplakala keď si mal frajerku. Robila som pre to všetko aby sme boli spolu, ale nepodarilo sa mi to. Ľúbim ťa a teraz to vieš."

Bože trasiem sa celá. Mám husiu kožu a zraní ma to keď ma odmietne.

Sean
Bože čo na to povedať. "Vieš Molly áno viem to že ideš po mne. S tou babou som to hral, kvôli tebe aby som vedel či máš záujem. A teraz sa už neha,bím povedať čo k tebe cítim. Pretože už viem čo ty kumňe. A ja ťa ľúbim dlhšie."

Bože ja som ju rozplakal. Je tak nádherná."prečo plačeš?"
"Pretože ťa ľúbim" udrela ma do ramena a zasmiala sa. Ja som sa načiahol a pobozkal ju. Ona spolupracovala. Má hrozne sladké pery.

Vyrušil nás jej otec. "Ehmm" zakašlal. Bože trapáás. "Molly poď ideme
Do mesta." sklonil som hlavu pretože mi bolo do ujebou."dobre už idem"
"Takže zajtra pôjdeme von? Ja, Ty, Jack a Carly? "

"Dobre ja vám všetkým zavolám, alebo by sme mohli aj dnes."
"Dobre pa" pobozkal som ju letmo a odišiel. Po ceste som si dal sluchátka.

O 3 hodiny neskôr.
Carly
Hrám si GTA 5 a zazvoní mi mobil. "Ano?"
"Serus Carly nepôjdeš somnou a s Jackom a Seanom von? Ozaj a zo Seanom sme sa dali dokopi."
"Gratulujemmmm, dobre kedy a kde sa stretneme.?"

Bola som šťastná keď mi to Molly povedala.
"Jack pre nás príde za 5min. Buť nachistaná."
"Dobre čau"
Vypla som televízor a dala som si šortky,tielko vansy a bola som hotová.
Za chvílku niekto zazvonil. To bude Jack.

"Aahoj ideš?" bože zase bude trápne ticho v aute, som prvá pre koho prišiel. "Čau jop"po ceste zapol pesničky a bolo to lepšie. Postupne sme išly pre všetkých. Šli sme do baru a objednaly Jacka Danielsa (alebo ako sa to píše)

Po hodine som už aj niečo mala v sebe ale památám si všetko. Bolo mi tak lepšie. Bavili sme sa smialy ako debili a Jack ma zobral tancovať. Vrtela som sa ako pukanec v mikrovlnke (:D) keďže som bola trocha pod vplivom alkoholu.

Potom nás Jack zobral všetkých domou, vyložil Seana, potom Molly a nakoniec ,mňa. Stáli sme pred dverami. "Tak maj sa" povedal Jackašiel
Ale ja som ho zchytila za ruku, a začala bozkávať. On spolupracoval ale
Po chvíli sa odtrhol.

"Prepáč Carly mám doevča" povedal smutne a odišiel ku autu. Ja som sa
Rozplakala a zakričala som naňho. "Ale ja ťa milujem" pozrel sa namňa a odišiel.

Tak ďalšia časť na svete :-) :-) :-) votes alebo koment poteší:-)

Som blázon,ale do tebaWhere stories live. Discover now