2.kapitola

331 19 0
                                    

<Molly>
Konečne prišla Carly, pomôže mi vybrať niečo na seba.
"Počuj Carly poď mi vybrať oblečko neviem čo na seba"
Ona vie vždy poradiť aj teras ma na sebe volné biele tielko a na predu má napísané fuck you bitches potom ma kraťase s vysokým pásom. Sú čierne. A hnedé okuliare,čierne vansy.

"Okej tak poď" vošly sme do izby a otvorila som skriňu.
"Bože Moll veď tu máš toľko krásnych vecí a ty nevieš čo na seba?"
Čudovala sa.
"Nie neviem" sadla som si na posteľ a sledovala ju.

"Dobre tu máš crop top a k tomu šortky s vysokým pásom. A obuj si conversy." ona vie najlepšie.
"Okej dikii" ked sme boli Hotové zazvonil zvonček.
"To budu oni!" vyšli sme, zamkla som a nastúpili do auta.

"Čo vám to tak trvalo?" pýtala sa Carly ktorá mi vždy obsadí miesto v predu, ale nehávam ju tam lebo šoféruje Jack. A ona je donho zaľúbena.

"Sorry baby ale bol som natakovať." len sme prikívly. Hneď začala hrať hlasná hudba, neviem ako sa ta pesnička už volala , ahá Albatross ale najviac je keď to začne bassovať.

"Je tu teplo otvor okná" zakričal Sean do hudby. Otvorily všetky štyri okná a ľudia sa na nás pozerali ako dementy.
"Kam ideme?" spýtal sa Jack.

"Heeej však podme do mesta niekde do baru, alebo ja neviem kam."
"Okej"

.....

Prišli sme do baru kde hrala hlasná hudba. Dnes budem zase hluchá.
"Baby čo si dáte?" spytoval sa Sean. Ked sme prišly pri pult znovu dal tu istú otázku." ja si dám vodku, čistú" kričala Carly cez hudby Seanovi.

"Aj ja" zakričala som. Tak sme si teda všetci dali vodku okrem Jacka a posadali za malý stolík."vidím to tak že dnes budeme spití okrem Jacka"
Hovorila som."no ale okrem mňa , však ako by sme sa dostaly domou" smial sa Jack.

"Ešte že ťa máme." zakričala Carly.

Ďalšia časť na svete :-) votes a koment poteší :-)
Na obrázku Molly:-)

Som blázon,ale do tebaWhere stories live. Discover now