20.kapitola

162 11 0
                                    

Carly
Ráno som sa zobudila asi cca o pol 9...prešla som si prstami po očiach aby som sa trocha prebrala. Pobaťahovala som sa a pozrela na mobil. Voa som do kúpelne hneď som si zobrala gumičku a urobila drdol. Umyla som si tvár aj zuby. Zobrala som si make-upovú taštičku a trocha som si prebehla mascarou po mihalniciach. Nebudem sa moc malovať veď sa ideme kúpať. Vyšla som z kúpelňe do izby a vytiahla plavky,šortky a crop-top. Rýchlo som sa prezliekla a išla som si ešte po mobil. Trocha som prikrila Jacka a šla dolu. Dolu už bol Filip s Leou. "Dobré ráno,čo vy tak skoro ?" zobrala som si jablko a zahryzla som sa. "Zobudili sme sa dosť skoro tak sme šly pozerať telku a tak. Ostatni ešte spia?" povedala Lea ktorá bola vykrútená na Filipových kolenách. Len som prikívla že áno. A pozerala som snimi telku.

O dve hodiny neskôr.
Všetci sme sa najedli a vyrazili. Keď sme prišli hladali sme ideálne miesto. Aleluja našli sme. "Ja idem do vody je mi strašne horko." zobrala som zaruku Jacka. Už sme boli asi 5 minút vo vode a boli sme v kúte veľkého a celkom dosť hlbokého bazéna. Tak som mala obmotané nohy okolo Jackovho pása aby som sa neutopila. "Pozri ide Sean." povedal Jack a ja som sa otočila. "A kde ma Moll?" ču dovala som sa. "Hej kde máš Molly?" spýtal sa Jack. "Oplauje sa že zachvíľu príde." "no to som zvedavá." Sean si sadol tak že si omáčal iba nohy. My sme išli trocha ďalej odneho. Až prišla knemu nieaká umela blondína s balvanmy. Cecky. Omg. "Bože ta barbie čo chce odneho ? Ešte si aj knemu sadla, piča jebnutá." dopovedala som a Jack sa zasmial. "Teraz len nech nejde Molly." pozrela som sa či náhodou nejde, ale smola spomeň čerta. Keď ich Molly zbadala dostala nervi a začala vykrikovať. "Sean čo to kurva má byť? Zabijem ju!" Molly ju chytila za vlasy postavila ju a šurgla do vody. Toľko make-upu som ešte nevidela na xichte. "Molly bože ja ti to vysvetlím!" postavil sa a šiel zaňou. "Si vysvetluj tej umeline." "Smerovala na wc tak som bežala zaňou." "Jack idem zaňou hbed som tu." keď som vyšla z bazéna šla som okolo Seana. "Si si dojebal bratm." on sa iba chytil za hlavu....

Trošku mi to trvalo kým som to napísala, lebo som bola cez víkend lenivá. Koment alebo votes moc potešia :)

Som blázon,ale do tebaDove le storie prendono vita. Scoprilo ora