9.kapitola

187 13 2
                                    

Po 5.dňoch
Carly
Konečne dnes domou. Ale aj mi to bude asi chýbať, pretože celé dni bol somnou Jack. A teraz? Asi bude s jeho 'milovanou' frajerkou.
....
Doma som si ľahla do postele pretože som bola unavená. Jack si šiel tiež oddychnúť.

Keď som vstala bolo už ráno. Inak takéto prázdniny som si nepredstavovala. Dnes sa mi nechce byť doma.
Zavolám Molly.
Ja-"serus cicka dojdeš kumňe alebo ja ku tebe?"
Molly-"serus ja ku tebe o taku hodinku."
Ja-"no dobre pa"
Molly-"pa"

Sean
Dnes musím ísť do mesta. O 4 dni má Molly 18. Hmm chcel by som sa sňou konečne vyspať. A to myslím doslova. Čo jej kúpim? Ja viem je to priskoro ale radšej to kúpim skoršie aby som nezabudol.

Keď som dorazil do nákupného centra vydal som sa najskôr do New Yorkera. Fajné majú tu take isté šedé vyťahané tepláky ako mám ja. Tie berem 100%-ne. K tomu berem crop-top alebo čo to je ja sa tomu nerozumiem ale viem že je v tom hrozne sexy. A + kryti na iphone 6. Ahaa ešte ružičku a bonbonieru. To bude všetko. Zaplatil som a šiel domou.
Asi pôjdem k Molly.

Jack
Moc som sa bál o Carly. Ale už je to za nami idem k Melánie.
Nasadol som do auta a keď som prišiel k nej zavolal som jej lebo nechcem počúvať jej mamy reči.
"Príd pred dom som tu"
"Už idem"
Keď prišla.
"Už to ďalej nejde. Je koniec. Robíš len samé pičoviny. A už ťa nemilujem, ľúbim Carly a môžeš ma zato aj zabiť.serus to je všetko a daj mi pokoj." rýchlo som nastúpil do auta a odišiel. V aute hrala pesničke od Majka Spirita Všetky oči namňe. Už ma to sere je mi to jedno chcem len Carly.
Taká kratšia časť pretože nemám čas. Zanechajte votes alebo koment. :)

Som blázon,ale do tebaWhere stories live. Discover now