14.kapitola

167 13 2
                                    

Sean
"Jhaaaj Jack takto ste jebaly?" podpichoval som ho."noa a vy ?" ja som vedel že to príde."nie" čo už. "Inak zajtra ma Molly 18" "dúfam že sa najebeme" zakričala Carly. "No tak tomu ver." odpovedal som. Šli sme na ihrisko a už zdiaľky som zbadal ako sa tam oblizujú Lea s Filipom. Vystúpili sme a šli smerom knim "ehmmm" zakašľal som. "Seruste hrdličky" zajebal Jack. "Čo vy tu?" spýtal sa Filip a popravil si brilky (okuliare). "Len tak ".
Rozprávali sme sa do noci. A už sa postavili a Lea zajebala. " ideme ešte ku Filipkovi na intímnu chvíľku, majte sa " všetci do výbuchu. Sa nezdajú. Molly bolo trocha zima tak sa kumne pritúlila. Jackovi sedela nedzi nohani Carly. Konečne sme všetci šťastný. Tak to má byť. Keď sme išli autom okolo námestia stopol nás Filip. "Čaute znova sa vidíme inak dojdite dnes všetci spať kumne som sám doma. O 10. Prídite". "Okey" súhlasili všetci. "Poďme kumne musím si zobrať veci." povedala Molly a stým súhlasila aj Carly. Najskôr sme išli k Moll. Zastavili sme pred jej domom. Odkomkla nám dvere a povedala aby sme ju počkaly na gauči. Čakali sme asi 10 minút a ja som sa iba pozeral ako za Jack s Carly k sebe túlia. Trocha som im závidil. Ale raz to príde. Keď prišla. "Ideme teraz ku Carly." za nami zamkla dvere a naskočili do auta. O chvíľu sme boli aj u Carly tam sme našťastie čakali len 5 minút. A išli sme k Filipovi. Keď sme dorazili zazvonili sme a on vyšiel. Zavolal nás dnu. A ja hned s Jackom do chladbičky. Čo sme traja naj.kámošy. Vytiahli pivo a pizzu a posadali na gauč. Sedela Lea, Filip, Moll,ja,Jack a Carly.
Pozerali sme film ale už nás to nebavilo.

Filip
"Okej, ide sa piť. Na zajtrajšie Mollynine narodeniny. Vstávajte." musel somn ich vyhnať od telky.
Pili sme tequilu, Danielsa,wiskey, a podobné mňanky. O taku hodinu sa Sean s Moll niekde vyparil ale neriešili sme bola to párty hard jak má byť

Som blázon,ale do tebaWhere stories live. Discover now