17.ķapitola

182 12 2
                                    

Molly
Keď som pribehla dolu Carly sa hrozne triasla. Ako môže niekto takéto niečo urobiť, aha tí traja. "Zavolám Carlynej mame že bude u nás." Carlyni ridočia a moji rodičia sú spoločne na chate. Sú dobrý priatelia. "Dobre a nič jej nehovor!" povedala Carly s plačom. "Nie neboj" upokojila som ju. Upokojila? Nie ujistila. To som chcela povedať. "Filip spýtaj sa či nám nepožičia Sean auto." "dobre" Sean prišiel aj s kľúčami. Keď som dovolala s jej mamou nasadli sme a išli ku Jackovi. Filip s Leou šli pomali domou. Sean s Moll šli s nani. Ako sme prišli ku Jackovi nikto nebol doma. "Zlatko,ideš sa osprchovať?" spýtal sa jack." áno"
Už bola pokojnejšia. "Pod nachystám ti veci." odpovedal Jack a išli.

O týždeň
Carly
Už som sa s toho spamätala. Je mi v pohode a užívame si život ďalej ako pred tým. Už o tom snikim nehovoríme. Už o mesiac je škola. Neee . som u Molly a robíme debiliny. "Hej aj sa dnes pôjdeme kúpať na jazerá?" spýtala som sa.
"Chaaa môžeme ale je tu jeden problém." prevrátila som očami. "Aký zas?" dala som si ruky na hrud do kríža. "Plavky mám roztrhané z minula s tych kameňoch." strašne som sa rozosmiala s toho. "Neboj požičiam ti, ale povedz to aj chalanom." "dobre idem im zavolať"
Moll som požičala modré plavky a ja som si dala čierne. Keď sme sa stretli s chalanmy , pobozkali sme sa a nasadli. Po ceste sme sa rozprávali a keď sme tam prišli bolo tam pomerne dosť ľudí. "Tak kde sa vyložíme?" spýtal sa Sean a požkriabal sa na hlave. "Veď tam je voľné. Pri tom chlapovi" najskôr sme sa s Molly opalovali a chalany boli vo vode. Ale nečakali sme že nas vyrušia. Začali špliechať a Molly Sean zobral 'násilím" do vody a. Tá mu pičovala ale potom sa smiala. Aj ja som sa jej smiala , ale aj mne to urobili. Kúpali sme sa ešte dve hodiny a potom nás to omrzelo. Jack nás zaviezol domou. A o takej 19:00 sme šli von. Lepšie povedané do baru.
Takže taká kratšia časť, ale dúfam že sa páči. Votes alebo koment poteší. Chyby nerieš ☺☺☺

Som blázon,ale do tebaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora