Jack
Sňou to bolo neskutočné. Bozkávali sme sa asi minútu. Keď sa odtiahla hovorí:
"Prepáč Jack , nechodím naozaj s Erikom,bol to iba plán aby si žiarlil ja milujem teba a tak to aj zostane. Nemohla som to nadalej tajiť.ľúbim ťa. Túžim po tebe"
Bol som dosť prekvapený. "Bože ďakujem ,aj ja ťa veľmi ľúbim a uvedomil som si to po veľmi dlhej dobe, a nechcem ťa stratiť."
Jebal by som ju. "Takže Carly budeš somnou chodiť ?" dufam že ano "ano" a pobozkala ma, ale som snej nadržaní. U nás su doma všetci a u nej neviem. "Kto je u teba ?"
"Len najmladša sestra" pobozkala ma. "Poďme kumne prosím" bol som prekvapený že to aj ona chce. Ja viem je to priskoro ale keď to už prišlo. Jej sestra už spala a šly sme do jej izby. Tak sme sa bozkávali. Keď zrazu to bolo viacej dravejšie. Začal som jej dácať dolu jej pyžamo a zachvíľku už aj ona mňe. Bola iba v nohavičkách ale aj tak bola krásna. Ja som bol len v boxerkách. Carly sa trocha hanbila a triasla ale chápem že to robí prvý krát. Stiahol som jej aj novičky a ona mne boxerky. Nonpáni je dokonalá. "Môžem?" najskôr som sa jej spýtal. "Áno, ale daj bacha je to moj poprvé." "jasne" dal som si durex a hovorí. "Jack je mi to trápne ale čo mám robiť?" "neboj len lež" a vnikol som do nej............(hádam si viete domyslieť čo sa tam deje :D)
Ráno
Ráno som sa zobudila s krásnim pocitom. Pozriem sa vedla mňa Jack a sme len nahí pod dekou. Musím uznať že je už skúsený. Vie to fakt dobre. Trocha som aj unavená z takej dlhej a namáhajúcej noci.
Napíšem Molly či pôjdu von.
Ahoj Molly pôjdete von ? O takej 15:30" o chvílu napísala.
"Ano prídeme zo Seanom pre teba a potom aj ku Jackovi." ani skm jej neodpísala naspäť.keď sa Jack zobudil pobozkal ma a povedla že to bolo krásne. Vstal a šiel do kúpelne. "Kam ideš ?" spýtala som sa ho. "Idem pod sprchu poď somnou" žmurkol namňa šibalským pohľadom. "Idem" tam sme si dali rýchlovku. Potom Jack zašiel domou sa prezliecť. Prišla Molly zo Seanom aj s Jackom na aute. Keď som si sadla do auta Molly hovorí. " že vy dvaja spolu chodíte." " no dobre áno" a pobozkala som Jacka. "Že vy ste včera mali sex" hovorí Sean. "Nie prečo" "ale nezahováraj je to na vás vidieť." bože prečo ja.Ďalšia časť. Zanechajte votes alebo koment :)
YOU ARE READING
Som blázon,ale do teba
Romance4 obyčajný teenagery. 17 ročná Molly a jej najlepšia kamarátka Carly(18) poznajú už celý svoj život dvoch taktiež najlepšých kámošou Seana(18) a Jacka(18). postupom času zistia že sa po ten celý čas sa ľúbia. zažívaju spolu krásne chvíľe. Skončí sa...