12.kapitola

179 12 0
                                    

Jack
Šiel som ešte pri vodu rozdýchať to. Mám nervi. Hádzal som kamene do vody a rozmýšlal nad tým čo sa stalo. Bol som tam do 21:31 a nasadol do auta a šiel odtial preč. Bolo mi to tak ľúto a neveril som tomu, už viem ako sa musela cítiť ona keď som chodil s tou..ani nebudem hovoriť jej meno. Pináša to nešťastie. Keď som prišiel domou boli všetci doma. Pozdravil som a smeroval do izby. Zobral som si biele tričko ,pohldoné kraťase a čisté boxerky (:D). Zamkol som sa v kúpelke, vyzliekol do naha (:D) a vošiel do sprchy. Kvapky vody boli príjemne teplé. Stále som premýšlal o ňej.

Carly
S Erikom som bola asi 10minút. Nemali sme si čo povedať a tak ma vyprevadil a šiel domou. Bolo mi Jacka ľúto ale zároveň som bola rada že ma miluje. Inak by toto neurobil. Takže čo už. Na konci týždňa sa akože rozídem s Erikom a všetko vysvetlím Jackovi. Ležala som na posteli v pyžame a pozerala do stropu. A dokola som si v hlave hovorila "ľubim Jacka najviac na svete." spomenula som si na tie ťažké chvíľe čo som zažila a nahrnuli sa mi po oči slzy. Trocha som sa prikrila a rozplakala som sa. Nedokázala som to tajiť Javkovi musím mu zavolať. Ale márne nezdvíha mi. Volám Molly.
"Molly prosím ja to už nevydržím zavolaj Jackovi a všetko mu to vysvetli. Prosím."
"Dobre,len neplač."
"Ďakujem" a zložila som. Už som bola pokojnejšia. O pár minút mi volal Jack. "Halo ?" povedala som.
"Carly vídi pred dom zachvíľu som u teba" a zložil vyšla som pred dom a tak som ho už spozorovala. Vyšiel z auta a rozbehol sa kumňe. Začala som aj ja skočila som mu do náruče a začali sme sa vášnivo bozkávať. Na toto som čakala dosť dlho. Je to neopísateľný pocit.

Ďalšia časť :) dúfam že sa páči, zanechajte votes alebo koment. Poteši ;)

Som blázon,ale do tebaWhere stories live. Discover now