3.kapitola

298 13 1
                                    

...
<Jack>
Bolo pol jednej ráno a Molly z Carlou sa zvýjali na sedačkách.
"Sean pomôž mi, ber Molly ja berem Carly. Polož ju do zadu a pripútaj ju."dobre bro"

Vypol som pesničky."hej čo tak keby ste všetci spaly u mňa? Rodičia sú na chate" "okej dobrý nápad a ako to chceš oznámziť ich mamám?"
Poškrábal som sa na hlave.

"To sa vyrieši, neboooj" a začali sme sa smiať ako retardi. To se vsákne.
Keď sme prišli kumňe odomkol som dom a položil Carly aj Molly do obývačky na sedačku. Molly sa zobudila.

"Kde sme?" bola rozospatá a páchla po alkohole."neboj sme u Jacka. Hovoril Sean."zanesme ich do izby, Molly bude s tebou v sestrinej izbe. A v mojej budem s Carly"

"Tak dobre teda , idem sa vyspať som unavený" dal som im veci na spanie ,Molly už nieako prezliekol a ja som šiel za Carly.
Zobral som ju na ruky a zobral do izby. Položil som ju na posteľ a vybral z mojej skriňe biele tričko a pohldoné kraťase. Teplákovej bavlny.

Keď som ju prezliekol prikril som ju a zhasol svetlo. Ľahol som si ku ňej a začala niečo mrmlať. "Jaack chccccemmmmmm ťa" čože ? Sme kamráti , mám ju rád ako kamarátku, ale veď len blúzni neni to pravda.

<Ráno>
<Molly>
Ráno som sa zobudila na silný bolehlav. Hneď som si všimle že sme u Jacka. Na včera si nič nepamätám. Ležím zo Seanom v posteli. Je tak dokonalý. Ľúbim ho ale nesmie o tom nikdo vedieť okrem Carly. A ani o tom že ona ľúbi Jacka.

Bože Sean sa zobudil."dobree ránko Moll" aaaach rozplývam sa.
"Aj tebe" postavila som sa a on ma chytil za zápästie. "Nechód chvem ti niečo povedať." bohaaaa "okej čo?"

"Viem že Carly je tvoja naj.kamoška a ide po Jackovi. Už som si to všimol. Je to pravda?" aach nie "no dobre je prečo ? Hlavne mu to nepovedz prosím." sklonil zrak na perinu.

"Tak toto bude ťažké pre Carly ?!" počkať čo tým myslí? "O čo tu ide ?"
"No vieš včera sa dal dokopy s Melániou" do prdele zostalo mi zle s takou kurvou? Neee toto nie " počkať čo s takou vyjebanou sukničkárkou?"

"Bohužial áno ani mne sa to nepáči" do riti je mi hrozne zle , ako to zoberie Carly."bože čo to urobil.

<Carly>
Zobudila som sa vedľa Jacka. Najúžastnejší pocit totok. "Bré ránko" pozdravil. "Aj tebe" usmiala som sa naňho . "čo bolo včera ?" bolí ma hlava. "Vieš že ani neviem ?" začali sme sa smiať ako feťáci. Je mi sním tak dobre a keby má babu asi by som neprežila. "Poďme dolu určite už raňajkuje Moll s Seanom"

Prikívla som a išla za ním. Bol iba v boxerkách a ja iba v jeho tričku a kraťaaoch, ktoré som si dala pod paplónom dolu. Keď sme si sadly Jack si postavil pred nás. "Ľudia chcem vám niečo povedať" keď som sa pozrela na Molly a Seana boli v šoku, je tu niečo čo by som mala vedieť??

"Včera som sa dal dokopy s Melánkou" v tom momente sa mi asi zastavilo srdce. Prestalo byť a ja som lapala po dychu. Do očí sa mi nahrnuli slzy. Veľmi to zabolelo keď som to počula,zbkedla som a nevedela rozprávať.

Všetci sa namňa pozerali. "Je ti niečo Carly? " spýtal sa Jack. "Nie nič" robila som sa akože nič ale vo vnútri to bolelo nahodila som falošný úsmev "teším sa, ale idem hore napísať mame že žijem a som v poriadku." výhovorka išla som sa vyplakať.

Vošla som do Jackovej izby, zavrela som dvere ľahla do jeho postele a rozplakala som sa. Ako mi to mohol urobiť? Som zničená.

<Sean>
Niekedy je totiž Jack dosť jebnutý. "Si kokot Jack? Nevidíš čo si porobil Carly ?" hh bože " Čo by som jej mal porobiť ? Veď sme kamaráti." tľapol som si dlaňou po čele "možno pre teba ste kamaráty ale ona ťa miluje to si až taký slepý?"

"Do riti idem za ňou." "choď" všetci no teda ja a Molly sme boli naňho veľmi nasratý.

<Jack>
Netušil som že ma miluje. Vyšiel som po schodoch hore a zaklopal na moju izbu. "Môžem, Craly?" ozíval sa odtial plač." choď preč!" zúrila .
" ale Carly, prosím neber to zle, život je raz taký a ja si len tak lahko nedokážem vybrať lásku."

"Dobre chápem, choď preč" vošiel som tam a ona sa skrúcala v mojej postely, bolo mi jej ľúto. "Carly prepáč mi to nevedel som že ma ľúbiš "
Postiahla sopel. "Vidíš teraz už vieš!" postavila sa ani sa namňa nepzrela a obliekala sa .

Keď bola hotová zastala pri dverách a otočila sa kumňe zo slzamy v očiach, uplakaná a sekala slovami." ď-ďakujem za krásne chvíle s tebou, maj sa " nechápal som tomu.

"Počkaj kam ideš ?" zakričal som "domou!!! Tu už nemám čo robiť"
Zišiel som dole a Sean s Moll sa na nás pozerali."majte sa , Molly ty vieš kde ma nájdeš." "áno viem."

<Molly>
"Čo si jej povedal ? " spýtala som sa Jacka. "Ja? Skôr ona nechápal som tomu. Povedala že mi ďakuje za tie všetky krásne chvíle somnou" vydýchla som si. " teraz ju nechaj ide domou sa vyplakať"

Bolo mi jej hrozne ľúto.

Takže ďalšia časť na svete :-) dúfam že sa páči. Na obrtázku je Jack a ešte v budúcej kapitole pridám Seana. :-) votes alebo koment poteší:-)

Som blázon,ale do tebaWhere stories live. Discover now