18.kapitola

123 10 0
                                    

Najkôr vám chcem poďakovať ku 1,07k reads,,, wow ďakujem to som vôbec nečakala. :) som rada že sa vám to páči. Príjemné čítanie.

Sean
Je Pondelok a dnes ideme na chatu.
Ja,Jack,Moll,Carly. A prídu tam aj Filip s Leou.Teším sa moc. Konečne si tam oddýchneme. Carly a Molly to majú dobre. Ich rodičia su spolu na chate. Aach no nič musím sa ísť zbaliť. Ale najskôr musím zavolať Jackovi.
S;"Serus bro. Tak dnes okoľkej?
J;"serus, dnes o 13:45 u mňa všetci okey? A nezabudni na to chladené pivko.
S;"neboj všetko mám,idem si ešte niečo pobali5 zatial čauko."
Volal som ešte Carly a ta povedala že príde skôr. Šiel som ešte všetko pohádzať do auta aby som mal pokoj.

13:47
Už prišly všetci. "Máte všetko, môžeme ísť?" spýtal som sa a pozrel sa na môjho Seata. To je moja mašinka :3 "áno všetko v aute môžeme." zahlásila Molly a všetci sme súhlasili. Nasadli sme a išli.
Pustil som nahlas hudbu, otvoril všetky okbá a fajnovo to bassovalo. Práve hrala Aless-iné hodnoty. Je to bombová pesnička :-)

Asi po hodinke sme prišli na chatu. Tá chata je naša. Hneď ju aj opíšem. Je celá drevenná okolo nej kopce a les. Ale hrozne strmé a hnusné kopce. Je tu aj jazierko a v komore máme aj čln. Takže nuda tu určite nebude. Hodinu nám trvalo kým sa vybalíme. Je tu aj wifina ale moc ju nepouživame. Vyšli sme tu v pohode na seate ta cesta neni skoro ani strmá takže pohoda. Sme tu na týždeň. A možno zostaneme na pár dní ešte.

Molly
Chata má aj druhé poschodie čo je fajn. Ja zo Seanom máme spoločnü izbu na poschodí. Je celkom veľka a manželska postel, ale ako som tak nakrkala do druhých izieb, aj tam sú dosť veľké postele."Bože aká som unavená" povedala som Seanovi a skočila na posteľ. "Tak si pospi, dobre? A potom príd dolu." dal mi pusu na pusu a šiel. Zatvoril dvere a ja som onedlho zaspala.

Sean
Zišiel som poschodoch dolu. "Hej a kde budete spať vy ?" spýtal som ha Jacka. "Vedľa vás a vedla nás Filip s Leou." pokrútil som hlavou. "Tak fajn, večer opekačka?" otvoril som chladničku a vybral pivo. "Áno." neodpovedal som a zašiel na verandu kde nieje zábradlie a je na rovine. Je tam väčší stolík a lehátka na opalovabie. Tam ležala Carly aj Jack s pivkom v ruke.
Taká nudnejšia časť, ale v budúcej sa niečo udeje. Koment alebo votes poteší :)

Som blázon,ale do tebaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora