Pridávam sem aj zvukové efekty. Takže môžete si vypočuť a popri tom čítať :)
Carly
Znova som začala byť sťasntná. Môj život začal znova dávať zmysel. Keď sme si všetci posadaly na sedadlá v kine vôbec som nevedela na čo sme išli. "Aký že to ide film ?" spýtala som sa Molly ktorá sedela vedla mňa. "Zrkadlá" fajn horor aby som sa bála a aby ma Jack ochránil. Povedala som si v hlave a zasmiala nad tým. Počas filmu ma Jack chitil okolo ramien. Konečne som sa cítila ako v 7.nebi. Keď to skončilo šli sme do StarBucksu na kávu a odtial sa voziť len tak po mestách a po Street County. Cítila som sa ako gangster keď hrala pesnička od Snoop Dogga-smoke weed everyday.
Okná pootvárane dokorán,ľudia čumeli. A bola sranda.Jack
Keď som videl že je Carly šťastná,bol som aj ja. Takto má byť. Keď sme dorazili do SC na parkovisko šiel som zo Seanom kúpiť cigarety. Áno fajčíme tu všetci. Prišli sme napäť a baby sa na niečom smiali. Nechápali sme. Ale keď sme zbadali že držia v ruke durexy , pochopili sme a začali sa smiať aj my. "Hej čo sa mi tu hrabete" povedal som prísnim hlasom a oni vybuchli ešte viac. Aj ja.Molly
Podľa mňa sa správa Jack inak ako pred tým všetkým. Všíma si viac Carly a všetko možne robí preto aby bola šťastná. Musíme s Carly zistiť čo sa deje,či ju miluje.
Je 00:04 a sme v šenku. Nenápadne pošlem Carly sms že nech si vymislí že už musi a že sa musíme porozprávať. Aj Sean o tom vie takže. Nič nebude hovoriť. "Tak chalany ja už musím,mama mi písala že nech už prídem domou."povedala skleslím hlasom,dobre to hrá. "Zaveziem ťa?" spýtal sa Jack a ja som skočila do reči. "Nie nemusíš idem s ňou aj ja"
"No dobre teda." Išli Zo Seanom donou a po ceste sme sa rozprávali o našom pláne. "Musíme zistiť či ta Jack ľúbi." "no ale ako?" ....
Spýtala sa. "Vieš že Erik ťa chce, tak mohla by si sním chodiť. Teda iba to predstierať. A tak by sme to zistili." " ale ja nedokážem s niekym chodiť keď ho nemilujem,a nechcem aby si Jack ublížil alebo jemu. " "neboj všetko dobre dopadne" usmiala som sa na ňu a len prikívla. Na druhý deň sme boli za Erikom a dohodli sme sa že to bude iba hrané a všetko. On súhlasil že občas sa môžu pobozkať. Všetko šlo podľa plánu.Na druhý deň.
Molly
Carly u nás spala. A volal jej Jack či nepôjdeme von a ideme len povedala že o 20:00 niečo má. Má s Erikom 'rande'. Šla sa domou prezliecť. A šli sme von. Bavili sme sa a naraz jej zazvonil mobil. Pozrela som sa na hodinky a bolo 20:03. Je čas.
"Kam ideš?" spýtal sa Jack.
"Na rande s Erikom" a Jack len pootočil s hlavou , postavil sa a povedal "tak uži si" pobozkal ju na líce a odišiel do auta. Zakričal "idem ja domou zabudol som že musím otcovi pomôvť. Majte sa " všetci dobre vieme že otcovi nepomáha.Ták ďalšia časť na svete. :) dúfam že sa páči, a nebojte všetko sa dobre skončí. Zanechajte votes alebo koment. Hrozne ma to teší :)
YOU ARE READING
Som blázon,ale do teba
Romance4 obyčajný teenagery. 17 ročná Molly a jej najlepšia kamarátka Carly(18) poznajú už celý svoj život dvoch taktiež najlepšých kámošou Seana(18) a Jacka(18). postupom času zistia že sa po ten celý čas sa ľúbia. zažívaju spolu krásne chvíľe. Skončí sa...