6.kapitola

220 15 0
                                    

Jack
Cesta domou mi trvala 2 minúty. Stále som premýšľal o Carly a Melánie. Melánku ľúbim a Carly mám veľmi rád. Zaparkoval som pri našom dome a vystúpil som.

Odokol dvere a vyzul som sa. Šiel som do mojej izby a ľahol na postel.
Zobral som si mobil, a zavolal Melanie.

"Ahoj láska,čože robíš?" usmieval som sa do stropu ako debil. "Ahoj práve pozeram telku a myslím na teba."

"Veď aj ja na teba, pod na chvíľku von, hmmm, prídem pre teba ?"
"Dobre teda prídi čakám." "Dobre zachvíľu som tam pa"

Zložil som a vyšiel pred dom. Odomkol auto a zapol pesničky.
Keď som bol pri Melániiom dome zazvonil som. Vyšla jej mama.

"A ty tu čo robíš? Ty si  ten Jack Rothmayer? Melánia nikde nejde.
Ty máš na ňu zlý vpliv. A určite jazdíš na aute ako blázon takže sa sňou pekne rozídeš ja nepotrebujem mať v rodine takých ľudí ako si ty"

Čoto kurva??? Čo som zase spravil?
"Mama čo to robíš? Ja sa s Jackom nerozídem, ľúbim ho a je to môj život.

"Dovi" pozdravil som a Melánia vyšla a nasadli sme do auta,rýchlo sme odtial vypadli.

"Prepáč mi to." pohladila mi rameno a letmo ma pobozkala. "To nič".

Carly
Ešte je málo hodín čo tak ísť ešte von ? Hovorím si v duchu. "Čau Lea nejdeš na chvílu von ?"
"Ahoj Carly bo môžeme, stretneme sa pri fontáne pa."

Vyšla som pred dom a zbadala Leu. Je to spolužiačka. Ide po Jackovi. Jebala by ho. "Čauko no poď."
"Ježíš vieš čo som zistila ?"

"Čo?" znepokojila som sa." Jack chodí s tou šťekou." vydíchla som si. "Ja viem bola som sním" pozrela namňa. "Čože si sním bola?"

"Veď sa kamarádime" ale už nie tak ako kedysi. "Pozri spomeň čerta." pozrela som sa pred nás a tak kráčali ruka v ruke. No do bohá

"Ahoj Carly" zakričal Jack a rozbehol.sa kumňe a objal ma. " Ahoj Jack inak zajtra to platí?"
"Jasné tam zatial pa"

Ta štetka sa nmňa zákerne pozerala a ja som jej ukázala fakera a otočila som sa. "Ti kokos Carly teras ti závidim" začala som sa smiať.

"Prosím ťa prečo?" "Lebo Jack."

...
O hodinu neskôr.
"Tak čau"
Pozdravila ma Lea a ja som šla hneď do postele a spomínala som. Ale moc dlho mi to nevidržalo pretože som zaspala.

Sean
Všetci sa pobrali domou ale ja s Molly som šiel kumňe. Lepšie povedané spala umňa. Išla do sprchy a potom som jej dal veci na prezlečenie. Ležala na mojej hrudi a rozprávali sme sa.

"Ľúbim ťa,moc najviac na svete."
Pobozkal som ju. "Ja teba ešte viac."

Do dlhej dobe nová časť. Síce kratšia ale nenapadalo ma zatiaľ nič lepšie :) vote alebo koment poteší ;)

Som blázon,ale do tebaWhere stories live. Discover now