22.kapitola

146 7 1
                                    

Moll

Ráno som sa zobudila cca o 11:42. Pretočila som sa chrbtom Seanovi a obmotala som si jeho ruku okolo môjho pása.On si ma pritiahol knemu a pošepkal mi "Dobré ránko láska" a pobozkal ma na líce. "aj tebe" pretočila som sa k nemu a podarovala som mu dlhý bozk. "podme sa najesť" navhrla som a potiahla som ho za ruku a tak som ho musela až zhodiť s postele. "lenivé prasa!" smiala som sa mu.Zopakoval to pomňe tenkým škreklavím hlasom a nahodil vážni ksicht. Ked sme sa dovalili dolu boli tam iba Carly z Jackom. "bré ráno!" pozdravili sme sa a Sean sa posadil vedla Jacka."čo je na jednenie?" spýtala som sa a držala za brucho lebo som bola nesmierne hladná." musíš si objednať pizzu, aj my sme mali." "no dobre Sean akú si dáme?" bla bla bla dohodli sme sa a o pol hodinku nám priviezli pizzu. Ked sme dojedli. "Kam máme dnes na pláne ísť?" "Podme nakupovať" navhrla Carly. Vštci suhlasili. Chodte niekto zobudiť Filipa a Leu. V tom sa rozutekaly po schodoch. "Spomeň čerta..." "Dnes máme smer do nákupného centra". zakričala som. "Dobre"


Jack

Presne o hodinu sme vyrazili. Pesničky musia byť vždy. Zaparkovali sme a vošli do centra. "dosť veľké, kam ideme?" chytil som Carly za ruku. "Najskôr do New York-era." Hned ako sme vošli do obchodu zameral som niekaú osobu. Bola mi hrozne povedomá, stála mi chrbtom. A zrazu sa otočila. Presne som vedel kto to je . Melánia aj s nieakými dvoma teplošmi. Pozrela sa namňa a hned obrátila zrak. Radšej som šiel za Carly. Pozerala si také krásne tričko ktoré by jej sedelo ako uliate. "to si musíš kúpiť!" "dobre je pekné?" "že sa aj pýtaš!" tak zobrala to tričko + aj také ceľkom pekné šortky. To tričko bolo nad pupok, také ceľkom vyťahané a bolo tam napísané " I ♥ my boyfriend" o chviľu nato som také našiel v chalanských veciach. Len tam bolo " I ♥ my girlfriend" "totok si kúpim, budeme ladiť" šli sme zaplatiť a tam práve platil Sean aj s Moll. Kupovali dosť vecí. Nám to stačí, ved ideme ešte do dalších obchodov. Ale stále som mal tu myšlienku v hlave ked som zbadal Melániu. Hrozne sa zmenila vyzerá ako štetka. Dala sa na červené vlasy, mala čierne šortky cez pol riti a nieaká biele tangá. Fuj je mi snej zle. Namalovaná jak brežniev tričko roztrhané. Chytám sa za hlavu. Po 3 hodinách behania po obchodoch sme šli na chatu.

Som blázon,ale do tebaWhere stories live. Discover now