21.kapitola

148 9 2
                                    

Carly
Bežala som za Molly na wc-ka. "Molly počkaj ja to vysvetlím." zastavila sa a otočila. "Čo mi chceš vysvetliť,ako Sean balí inú?"
"Sean za to nemôže,ale ta barbie. Rozprávali sme sa a Sean nechcesl ísť do vody. A potom prišla ona, bavili sa len že ako sa volá a má a potom ho začala obchytkávať. Keď je dal preč ruku začala ešte viac chcel sa postaviť a ísť za tebou."
Upokojovala som ju. "Neviem čo nato povedať,hambím sa tam ísť." dala som jej pramienok vlasou za ucho. "Poď a odpusť muto." potiahla som ju za ruku. "Dobre" keď sme vyšli Sean čakal pred dverami. Obajli sa a bla bla pobozkali a bla bla. Nevenovala som im pohlad. Skôr som pohľadom hľadala môjho sexouška. Našla som ho vykcaseného na mojom lehátku. Vybrala som sa za ním. "Zlatko." prilahla som si knemu. "Čo láska, vyriešené?" pohladkal ma po hlave. "Áno,nepôjdeme už,nechce sami tu už byť." "opýtam sa ich."

Jack
"Bože keď si predstavím že musím taký unavený šoférovať. Nechám to na Seana. (Sean ma šoferák ale nikdy moc auta nepoužíval.) za 6 dní ideme domou s chaty. Bože. Keď sme sa pobalili natúpili sme, pesničky boli stíšene a ja som si oprel hlavu o Carly-nine rameno. Za chvílu som zaspal....keď sme dorazili na chatu bolo cca 20:06 lebo keď mi povedali že boli ešte v fast foode tak som si lepšie pospal ale aj tak skm ešte unavený a je mi aj zima peetože začalo pršat....kabele sme zatial nehali na chodbe a každy zaliezol do izby. Ja som šiel s Carly do sprchy. Nie nič nebolo, nemali sme chuť. Maximálne sme sa bozkávali. Vyliezli zo sprchy, zabalili do uterakou,vysušili a prezlieky ja do trička a pohldoných kraťasou a Carly do m9jho trička. Zalahli sme do postele a spali.

Sean
Boli sme v sprche,rýchlovečka jak sa patrí a teras už ležíme v posteli. "Ľúbim ťa " povedal som a pobozkal ju. Pritúlila sa kumne. "Aj ja teba" usmiala sa. Ešte sne sa rozprávali a potom aj zaspali.

Filip
S Leuškou sme hneď skočili do postele. Žiadna predohra, proste hneď sme išli na vec. Bolo nám jedno že či nás niekto počuje alebo nie. Po sexe sme sa rozdychávali. Boli sme dosť unavený. Ideme spať a ráno buť zostaneme doma alebo niekam pôjdeme. Veď sa dohodneme.
Prepáčte že dlho nebola dalšia časť ale bola som preč a tak. Taka trocha kratšia, koment alebo votes moc poteší

Som blázon,ale do tebaWhere stories live. Discover now