Jessica
Kulaklığımı takıp bahçeden yola doğru yürürken kendi kendime şarkıyı mırıldandım. Sırt çantamı tek omuzuma alıp ellerimi ceketimin cebine sokarken karşıdan bana doğru gelen Louis'i gördüm.
Bir gözünün altında morluk vardı ve sinirle sokuyordu. Kulaklığımı çıkartıp onu izlerken daha da hızlanıp bana yetişti.
"Jessica!"
"Ne oluyor ya?!"
"Sen söyledin değil mi?!"
"Ne diyorsun, delirdin mi?!"
Kolumu tutup beni sarstığında onu ittim. "Sen söyledin. Bir tek sen biliyordun!"
"Yeter ya. Bağırıp durma."
"Bugün o kocası olacak adam geldi demediğini bırakmadı."
"Gözündeki morluğu o mu yaptı?"
"Summer'ı sevdiğimi söyledin değil mi? Tutamadın çeneni. Summer'ın tavrı da bu yüzden değişti bana karşı."
"Louis. Defol git."
"Niye yaptın?!"
"Eh, yeter ama! Bilmeye hakkı vardı tamam mı? Sanki sana umut vermiş gibi kıza sürekli soğuk davranıyordun. O da merak edince söyledim."
"Sana güvenmiştim."
"Güvenmeseydin?!"
"Lan sen benimle dalga mı geçiyorsun?!
"Zayn ile neden kavga ettin onu anlat."
"Karımdan uzak dur diyor, aptal herif. Beni onun etrafında görmeyecekmiş bir daha."
Kollarımı birbirine bağlayıp onu izledim.
"O kim ki benim ne yapacağıma karar veriyor? O Summer'ı hiç hak etmiyor hiç. Yüzüne de söyledim."
"Ona böyle diklendiysen, bu yumruğu hak etmişsin demektir."
"Jessica delirtme beni. Onu mu koruyorsun bana karşı?"
"Evet. Çünkü gittikçe saçmalıyorsun. İkisinden de uzak dur. Huzurlarını bozma, olacak iş değil sen de biliyorsun."
SUMMER
"Bak, gördün mü iyiyim işte." dedim ve gülümseyerek arabaya bindim. Zayn de sürücü yerine geçtikten sonra kemeleri taktık ve yola çıktık.
Aylık kontrolüm vardı ve bu ayda sonuçlarım temiz çıkmıştı.
"Ne yapalım bugün?"
"Bilmem, okulda işim yok. Evde de yapılacak bir şeyim kalmadı."
Zayn keyifle bana bakıp yola döndü.
"Sen de işini ertelemez misin bugün? Zaten kaç gündür fazladan çalışıyorsun.."
Biraz durdu ve yanağımı sıkıp konuştu. "Ben güzel karımı mı kıracağım?" dediğinde içim erimişti sanki.
"Yaa.."
Bizim evlenene kadar bir sürü anımız vardı ama hepsinde korku içindeydim. Şimdi ise o benim kocamdı ve ne istersek yapabiliyorduk. Hala rüya gibi geliyordu bana.
Elini tuttum ve sıktım.
"Söyle hadi nereye gidelim?"
"Önce Jessica'nın doğum günü hediyesini seçmeye gidelim. Okuldan fırsat bulamıyorum. Sonra da-"
"Hemen eve gidelim bence." dediğinde kızardım ve zar zor yutkunup camdan baktım.
"Tamam.."
Arabayı park ettikten sonra alışveriş merkezine girdik ve mağazalara bakmaya başladım.