8.

291 35 27
                                    

Zayn

Shawn sinirli sinirli hastane bahçesine doğru yürürken ben daha sakin bir şekilde arkasından gidiyordum.

Ne söyleyeceğini biliyordum. Daha önce de yaşamıştık bunu. Fakat bu sefer o benim ne cevap vereceğimi bilmiyordu.

Kimsenin olmadığı bir yer bakınıyordu ve en sonunda durup arkasını döndü.

"Sen hangi yüzle geldin?!"

Sinirine hakim olamamış bir halde yakama yapıştı ve köpürmeye başladı.

"Cevap ver!"

"Çek elini!"

Onu ittim ve buna şaşırmıştı.

"Niye bir daha hayatına girdin? Niye ona tekrar yaklaştın?!"

"Çünkü onu seviyorum. Çünkü senin yüzünden ayrılmıştık ve bunu telafi etmek zorundaydım."

"Zayn. Daha önce nasıl siktir olup gittiysen şimdi de öyle git."

"Gitmeyeceğim. Sok bunu o kalın kafana."

"Lan!"

Kendini tutamayıp bana vurmaya kalktığında ona engel olup ittim.

"O bir kere olur."

Bana hayretle bakıp alayla güldüğünde arkamı dönüp gidecekken beni tuttu.

"Bir daha onunla görüşmeyeceksin. Çık git artık hayatından. Hayatını mahvettin, senin yüzünden hastalandı, hala niye acı çektiriyorsun?"

Sinirden patlamak üzereydim. Fazla kaşınıyordu artık.

"Benim yüzümden mi?! Böyle konuşunca ne oluyor, rahatlıyor musun? Bütün suçu benim üstüme atıp kendini aklamak istiyorsun ama yemezler. Tek suçlu varsa o da sensin, onu bu kadar korkutmasaydın, kızmasaydın böyle üzülmezdi."

"Sen mi öğreteceksin lan bana ne yapacağımı?"

"Shawn yeter artık. Beni görmek istemiyorsan sen siktir git."

"Lan bana nak!"

Yakama yapışıp beni sarstığında aynı sertlikle ona karşılık verdim.

"Yapmayın, durun!"

Jessica arkadan koşarak bize doğru geliyordu.

"Shawn bırak."

"Sen karışma." dedi ona.

"Bana atar yapan adama bak, benden ne farkın var senin?" diye sordum Jessica'yı gösterek.

"Siktir git elimden bir kaza çıkmadan." diye bağırdı. "Utanmadan bir de konuşuyor! Her gün evime geldin, asıl amacın başkaymış meğer."

"Sen hırsını benden çıkar, ondan değil."

Sinirle güldü ve Jessica'yı itip yüzüme bir yumruk attı

"Sana mı soracağım ne yapacağımı?!"

Ben karşılık vermedim ama onu iterken bir kez daha vurdu.

Summer

Kumandayla karşımdaki televizyonu kapattım ve onu yan tarafa koydum.

Başka yaptığım hiçbir şey yoktu. Ya televizyon izliyordum ya da uyuyordum.

Fakat şu an sadece düşüncelerimi engellemek için oyalanacak bir şeyler bulmak istiyordum.

Zayn ve abim ne konuştu çok merak ediyordum. Jessica da arkalarından gitmişti ve tamamen habersiz kalmıştım.

winter🍁malik [tamamlandı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin