2🍁වාරණය

1.7K 333 83
                                    

ආදරෙයි අහසක් තරම්........

🎀මගේ කතාවට Vote,Comment කරන හැමෝටම ස්තූතී💛💛💛💛
.
.
.
යීබෝත් ශාන්ගෙ ළගට ගියාට පස්සෙ හදවතට ලොකු වෙනසක් දැණුනා....හරියට අවුරුදු ගානක බැදීමක් වගේ ......ඒත් හැගීමක් ඇතිවෙන්න කලින්ම යීබෝ ඒක හදවත ඇතුලට තෙරපා ගත්තෙ එයා වගේ කෙනෙක්ට ශාන් වගේ කෙනෙක්ට ළං වෙන්න තියා හිතන්නවත් බැරි නිසා.....ඒත් හැමෝම කියන තරම් ශාන් නපුරු නෑ කියලා නම් යීබෝට තේරුණා....

ශානුත් ගොඩාක් වෙලා කල්පනා කරලා තීරණය කළේ එයාට මේ දැනෙන දේවල් නිසා ලීසාට අසාධාරණයක් නොකරන්න

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

ශානුත් ගොඩාක් වෙලා කල්පනා කරලා තීරණය කළේ එයාට මේ දැනෙන දේවල් නිසා ලීසාට අසාධාරණයක් නොකරන්න.....ඒ නිසාම ශානුත් එයාට යීබෝ ගැන දැනෙන දේවල් හදවත ඇතුලෙම හිර කරගත්තෙ තවදුරටත් කිසිම දෙයක් හිතන්නෙ නෑ කියලා එයාගෙම හිතට දිවුරුම් දෙමින්......ආයෙමත් සුපුරුදු නපුරු චරිතෙට ආරූඪ වෙමින් ශාන් එයාගෙ වැඩ පටන් ගත්තා.....

වැඩ ඉවර වෙලා ශාන් වගේම යීබෝත් ගෙවල් වලට යන්න පිටත් වුණා.....ශාන් යන්න වාහනේ පාරට දානවත් එක්කම හොදටම වහින්න පටන් ගත්තා....එතකොටම ශාන් දැක්කෙ වැස්සෙ තෙමි තෙමීම ඇවිදගෙන යන යීබෝව...යීබෝව ගෙදරට ගිහින් දාන්න ඕන වුණත් තමන් තවත් යීබෝට සමීප වුණොත් අගුලුදාලා තියන අමුතු හැගීම් ආයෙමත් උඩට එන්න පුලුවන් නිසා වැස්සෙ තෙමි තෙමී යන යීබෝ දිහාවත් නොබලා ශාන් එතනින් ගියා....

යීබෝ කාත් කවුරුවත් නැති දුප්පත් කොල්ලෙක් නිසා එයාට ගෙදර යන්න අඩුම තරමෙ බයිසිකලයක් වත් තිබ්බෙ නෑ....ලැබෙන සොච්චම් පඩිය එයාට කෑම බීම වලට වඩා වැඩිය නෑ...හැබැයි කොල්ලා පුලුවන් තරම් අඩුවෙන් වියදම් කරලා ඉතුරු වෙන පොඩි මුදල පොතකට දාන්න පුරුදු වෙලා හිටියා.....ඒ නිසා කිසිම අනවශ්‍ය වියදමක් යීබෝ කළේ නෑ....මේ ටිකේම වැස්ස නිසා බගෙට කැඩිලා තිබ්බ කුඩේ අරන් එන්නත් යීබෝට අමතක වෙලා තිබ්බා....Office එකේ ලිපිකරුවෙක් වුණත් එයාගෙ දුප්පත්කම නිසා හැමෝම එයාට සැලකුවෙ වැඩකාරයෙක්ට වගේ.....යීබෝත් එයාගෙ අසරණකම නිසාම කාටවත් මුකුත් කියන්නෙ නැතුව එයාගෙ වැඩත් කරන අතරෙ  හැමෝම කියන කියන වැඩත් කළා......

ආදරෙයි අහසක් තරම්(Completed)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora