ආදරෙයි අහසක් තරම්.....
🍁කතාවට Vote,Comment කරන හැමෝටම ස්තූතී❤️💚....ඊයෙ ටිකක් busy වුණා ඒකයි බෝනස් දෙන්න බැරි වුණේ😌......
.
.
"වුල්ෆ් අපේ ඔක්කොම කට්ටිය ලෑස්තී නේද?""ඔව් හීලර් මං හැමෝවම අදාල තැන් වලට යැව්වා....."
"Ok Good Job...."
"හීලර් යීබෝව ගෙදර යවලා......"
"ආහ් ඒක හරි එහෙනම්....එහේ ආරක්ෂාව ප්රශ්නයක් නෑ නේද?"
"නෑ හීලර් කොහොමත් අල්ලගතපු සෙට් එක RV ළගට මේ වෙනකොටත් යවලා ඉවරයි...."
"හරි එහෙනම් ඔක්කොම ලෑස්තී නේද?....හැමෝගෙම Connection check කරන්න ආයෙමත්.....වැඩ කරනවද බලන්න ඔක්කොම....."
"හරි හීලර් මං ක්රිෂ්ට කියන්නම්....."
"හොදයි ....හවස 4.30 වෙද්දි හැමෝම ලෑස්ති වෙලා ඉන්න....."
"හරි හීලර් මං කට්ටියට කියන්නම්....."
"හරි දැන් හැමෝම ටික වෙලාවකට ඉන්න තැන් වලින් ඇවිල්ලා විවේකයක් අරගන්න....හරියටම පැය බාගෙකින් ස්ථානගත වෙන්න...."
"හරි හීලර්....."
හීලර්ගෙ අවසරයෙන් හැමෝම පැය බාගෙක විවේකයක් ගන්න සූදානම් වුණා......
.
.
.
.
මේ වෙද්දි ශාන්ට යීබෝගෙ උකුල උඩම නින්ද ගිහින් තිබුණා.....තාම යීබෝ ආව ගමන්මයි...ශාන් අඩාගෙන තුරුල් වුණාට පස්සෙ ආයෙ නින්ද ගියපු නිසා යීබෝට තුවාල පිටින්ම ඉවසන්න වුණා....කොහොමත් යීබෝට ශාන්ව පැත්තකින් තියන්න උවමනාවක් තිබ්බෙ නෑ කොච්චර අමාරු වුණත්....ඇස් පියන් ඉද්දිත් ඉදිමිච්ච ඇස් දෙක දැක්කම ශාන් හොදටම අඩලා කියලා යීබෝට තේරුණා....හෙමීට පාත් වෙලා ඒ ඇස් වලට යීබෝ සිපුමක් දුන්නෙ දරාගන්න බැරි තරම් ආදරේකින්.....එතකොටම එතනට ෂියාඕ ආවා..යීබෝ නම් දැන් ඉන්නෙ හොදටම භය වෙලා...මොකද ශානුත් උකුල උඩ සැපට නිදිනෙ......යීබෝ කලබල වෙලා කියලා දැණුන නිසා ෂියාඕ යීබෝගෙ ඔලුවත් අතගාලා එහා පැත්තෙන් ඉදගත්තා....
BẠN ĐANG ĐỌC
ආදරෙයි අහසක් තරම්(Completed)
Fanfictionආදරෙයි මං ආදරෙයි මේ ලොවේ කාටත් වඩා සත්තමයි බොරුවක් නොවේ මගේ ඇස් පල්ලා 💚❤️💚❤️💚❤️💚❤️💚❤️💚