4🍁මගහැරීම

1.5K 331 78
                                    

ආදරෙයි අහසක් තරම්.................

🍁මං මේක ජොලියට ලියන්න ගත්තෙ ....හිතුවෙ නෑ ඔයාලා මෙච්චර මේකට කැමති වෙයි කියලා....ඔයාලගෙ ආදරේ නිසාම ඉක්මනට කතාව දෙන්න බලන්නම්.....කියවලා පොඩි comment එකක් හරි දාගෙන යන්න හොදේ😁....ආදරෙයි හැමෝටම❤️💚💛

..............................................................................................

ලීසා එළියට ආවට පස්සෙ ශාන් එයා එක්කම එළියට ගියා....යීබෝ ගෑන හොයන්න ඕන වුණත් ලීසාගෙන් නම් ඒකට අවස්ථාවක් ලැබුණෙ නෑ....

මේ අතර යීබෝගෙ උණ හොදටම වැඩි වෙලා තිබුණා....එයාගෙ උදව්වට කිසිම කෙනෙක් නෑ මේ office එක ඇතුලෙ😥....(පව් දෙයියනේ මේ ලස්සන මූණ දිහා බලාගෙන එහෙම කරන්නෙ කෝමද😒)......අසනීපෙටත් වැඩිය යීබෝගෙ හිත රිදිලා තිබ්බෙ ලීසගෙ වචන වලට...කොච්චර අසනීප වුණත් අනික් අය හැමදාම වගේ යීබෝගෙන් වැඩ ගත්තා....හවස් වෙද්දි නම් යීබෝට ඔලුව වත් උස්සගන්න බැරි තරමට අමාරු වුණා😥.....

ඔය අතරෙ තමයි හෙට රට යන නිසා කුආන් office එකට ආවෙ කට්ටියව බලලා යන්න...ඒ එද්දි එයා දැක්කා ශාන් office එකේ නෑ කියලා.....ගෙදර ගිහින් ශාන්ව අල්ලගන්න ඕන කියලා හිත හිතම එක එක තැන් වල ඇවිද ඇවිද කට්ටියගෙ වැඩ බලද්දි  තමයි කුආන් දැක්කෙ මේසෙට ඔලුව ගහගෙන ඉන්න යීබෝව....ඉතිං කවදාවත් යීබෝ මෙහෙම ඉන්නෙ නැති නිසා කුආන් ගියා යීබෝගෙ ළගට....

"යීබෝ....යීබෝ....."

"ආ...හ්ම් සර්....."

කුආන් කතා කරපු සද්දෙට යීබෝ අමාරුවෙන් ඔලුව උස්සලා බැලුවා....කුආන් දැක්කා යීබෝගෙ ඇස් හොදටම රතුවෙලා කියලා....

"මොකද යීබෝ මේ ඔයා අසනීපෙන්ද?"

"න්..නෑ සර් මං හොදින්..."

"බොරු කියන්න එපා දරුවෝ ඔයාට සනීප නෑනෙ....මේ බලන්න හොදටම උණ ...මූණත් එක්ක මැලවිලා....."

"ඊයෙ යද්දි ටිකක් තෙමුණා සර්😔...."

"ඉතිං යීබෝ අසනීප නම් බේත් ටිකක් ගන්න එපැයි...ඇයි අමාරුවෙන් වැඩට ආවෙ?"

"බෙහෙත් ගන්න තරම් වියදම් කරන්න බෑ සර්....සල්ලි නාස්ති කරන්න බෑනෙ මට....අනික එක දවසක් හරි වැඩට එන්න බැරි වුණොත් මට ඒක ලොකු පාඩුවක් සර්😥..."

ආදරෙයි අහසක් තරම්(Completed)Место, где живут истории. Откройте их для себя