ආදරෙයි අහසක් තරම්.....
🍁කතාවට Vote,Comment කරන හැමෝටම ස්තූතී❤️💚......
.
.
.
පසුදින උදේම ඇහැරුණ යීබෝ උයන්න බලද්දි බඩු ඉවර වෙලා තිබුණා....ඉතිං ශාන් හොදටම නිදි නිසා ළගම තියන කඩේට ගිහින් බඩු ටිකක් ගේන්න යීබෝ තීර්ණය කළා...ශාන් ඇහැරිලා හෙව්වොත් කියලා පොඩි note එකක් තියලා දොරත් වහගෙනම යීබෝ එළියට ගියා....
.
.
.
"රැන්ග් බොස් අර 4to එව්වා වගේ කොල්ලෙක් හුනාන් වල ඉන්නවා......""What....එහෙනම් ඌව අල්ලගනින්....මං ඉක්මනට එන්නම් .....අපේ තැනට අරන් යන්න....."
"හරි බොස්....."
යීබෝ කඩේට ගිහින් බඩු ටික අරන් පාර පනිද්දිම වෑන් එකක් ඇවිල්ලා යීබෝගෙ පාර හරස් කළා.....හොදටම බය වෙච්ච යීබෝ ඉක්මනට දුවන්න හදද්දි එක්කෙනෙක් වෑන් එකෙන් බැහැලා ඇවිල්ලා යීබෝව අල්ලගත්තා...
"අතෑරපන් මාව😓......"
"හහ් අතාරින්න බෑ සූටි මැණික ඔයාගෙ අතේ තමා අපේ බොස්ගෙ ජීවිතේ තීරණය වෙලා තියෙන්නෙ🙂....."
"මොනවද මිනිහෝ කියවන්නෙ අතෑරපන් ......"
"හහ් හහ් හා......"
.
.
.
"හෙලෝ හීලර් උන් යීබෝව අල්ලගත්තා....""ඕහ් ගෝඩ්.....කෝ දැන් උන්....."
"යීබෝවත් අරන් යන්න හදන්නෙ😟....."
"අපි ගිහින් උන්ට ගහලා බේරගන්නද......."
"එපා මේක අපිට ලොකු chance එකක්....ඔක්කොම එකට අල්ලගන්න පුලුවන්...මෙහෙම කරන්න ඔයාලා යීබෝව ගෙනියන වාහනේ follow කරලා මට location දාන්න.....ශාන්ගෙ ආරක්ෂාවට දෙන්නෙක්ව යවන්න...."
"හරි හීලර්......"
.
.
.
යීබෝව සිහි නැති කරලා වාහනේට දාගතපු රැන්ග්ගෙ මිනිස්සුන්ගෙ පස්සෙ හීලර්ගෙ team එකත් ලුහුබැන්දා.....(මාව මරන්න එපා හොදේ🙂)
.
.
උදේ 10ට විතර බඩගින්නක් හැදිලා නැගිටපු ශාන් දැක්කෙ මේසෙ උඩ තිබ්බ note එක..."බනී ගෙදර උයන්න මුකුත් නෑ...මං Tan Uncleගෙ කඩේට ගිහින් එන්නම්...ඔයාව ඇහැරවන්න ලෝභ හිතුණා හාවෙක් වගේ නිදාගෙන ඉද්දි....ගොඩාක් ආදරෙයි බනී....පිටි හදලා ඇත්තෙ ඔයා නැගිට්ටම බොන්න මං late වුණොත්...."
ඒක කියෙව්වම ශාන්ට හිනා ගියත් මොකද්දෝ අමුත්තක් දැණුනා.....wash එකකුත් දාගෙන පහළට යද්දි එයා දැක්කෙ හදපු පිටි එකේ කූඹි වහලා ඉන්නවා....
VOUS LISEZ
ආදරෙයි අහසක් තරම්(Completed)
Fanfictionආදරෙයි මං ආදරෙයි මේ ලොවේ කාටත් වඩා සත්තමයි බොරුවක් නොවේ මගේ ඇස් පල්ලා 💚❤️💚❤️💚❤️💚❤️💚❤️💚