20🍁සැලසුම

1.3K 281 107
                                    

ආදරෙයි අහසක් තරම්........

🍁කතාවට Vote ,Comment කරන හැමෝටම ස්තූතී❤️💚........
.
.
.
.
කෑම කාලා ඉවර වෙලා අතත් සෝදගෙන දෙන්නම ඇවිල්ලා ගෙදරටම තිබ්බ චූටි පුටු දෙකෙන් ඉදගත්තා....

"බෙයා.."

"..........."

"බබී...."

".........."

"බෝදි....."

"........"

"මැණික......"

"............"

"කතා කරන්නකො පැටියෝ....තරහද තාමත්???"

මුකුත් කතා නොකර අඩාගෙනම යීබෝ කාමරේට ගියා...ඒ පස්සෙන්ම ශානුත් දුවගෙන ගියේ යීබෝ අඩන්නෙ දුකට කියලා දැණුන නිසා....කකුල තුවාල වෙච්ච නිසා යීබෝ තරම් වේගෙන් ශාන්ට යන්න බැරි වුණා......ශාන් යද්දිත් යීබෝ කොට්ටෙත් බදාගෙන හොදටම අඩනවා....ඉතිං ශාන් හෙමින් හෙමින් ගිහිල්ලා යීබෝගෙ ඔලුව අත ගෑවා.....ශාන් ඔලුව අතගාද්දි කොට්ටෙත් පැත්තකට දාලා අඩ අඩාම යීබෝ ශාන්ට තුරුල් වුණා...ශාන්ගෙ තුරුලෙ ඉදගෙනම අඩ අඩාම යීබෝ දැන් කියවනවා...

"ඇ...යි ....ඇයි ඒ වගේ දෙ.යක් කළේ ....😭😭😭😭ඒ..ක...මට වෙන්න...ති.බ්බ ...දෙය.ක් නේද?😥😥😥...ඇයි බනී....ඔ.යා ...එහෙම කළේ.😭😭....ඔ...යාට මොන..ව....හ.රි වුණානම්.....එ....හෙම...මං.....මං😭😭😭......ම්ම්ම්.ම්ම්ම්..........."

යීබෝ තවත් මුකුත් කියනවා අහන් ඉන්න බැරිවෙච්ච නිසා ශාන් ඒ දෙතොල් වලට බර වුණා....💋💋💋💋......මුලදි අතෑරවගන්න දැගලුවත් ටික ටික යීබෝත් ඒ පහසට නතු වුණේ ඇඩිල්ලත් නවතිද්දි.......විනාඩි 10ක් විතර එක දිගට සිපගතපු ශාන් යීබෝගෙ දෙතොලින් ඉවත් වෙලා නළලට සිපුමක් තියලා ආයෙමත් තුරුල් කරගත්තා....

විනාඩි 10ක් විතර එක දිගට සිපගතපු ශාන් යීබෝගෙ දෙතොලින් ඉවත් වෙලා නළලට සිපුමක් තියලා ආයෙමත් තුරුල් කරගත්තා

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

"මගෙ කෝලා බෙයා😘😘😘මං ආදරෙයි ගොඩාක්❤️"

"මමත් ආදරෙයි මගෙ බනීට😘...."

ආදරෙයි අහසක් තරම්(Completed)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora