1.2

37.6K 1.2K 185
                                    

Selaaaaam!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Selaaaaam!

Nasılsınız?

Bölüm Lalin'in ağzından.

İyi okumalar🍷

Çalan kapıyla derin bir nefes aldım. Kapının açılma sesi ardından birkaç saniye sonra annemle selamlaşan Asrın'ın sesi doldu kulağıma. Derin bir nefes aldığımda elimdeki sudan büyük yudumlar aldım. Cebimdeki telefon titrerken çıkarıp mesaja baktım

Asrın : Neredesin?

Siz : Mutfakta

Mesaj görüldü de kalırken sesli bir nefes verdim. Elimdeki bardağı tezgâha bıraktığım sırada ensemde bir nefes hissettim. Sıçrayıp arkama döndüğümde burun buruna geldik.

"Niye sessiz sessiz geliyorsun ya?" Kedi mırıltısı gibi çıkan sesimle gülümseyip burunlarımızı sürttü.

"Seni sıkıştırmak istedim belki?" Dedikten hemen sonra ellerini iki yanımdan tezgâha yaslamıştı. Gerçekten beni sıkıştırmıştı.

Kalbim gereğinden hızlı çarparken yutkundum. "Annemler evde farkındaysan."

Omuz silkti. "Yetişkin insanlarız Lalin bir ilişkimizin olması çok normal."

"Evet ama bizim bir ilişkimiz yok Asrın."

Tek kaşı havaya kalktı. "Arkadaşlık da bir ilişkidir Lalin."

"İlişki kelimesini hangi anlamda kullandığını ikimiz de biliyoruz." Dediğimde yüzünde hafif bir sırıtış oluştu.

"Öyle mi?"

"Öyle." Fısıltım aramızda dağılırken yaklaşıp burnunu yanağıma sürttü.

"Lalin..." Dudakları dokundu yanağıma. Aramızda kalan ellerimi göğsüne yasladığımda avcumun içinde attı kalbi. "Benden etkileniyorsun." Dudakları boynuma inerken alt dudağımı ısırdım. Öpmüyor sadece temas ediyordu ama bu bile yetiyordu kendimden geçmem için.

Göğsündeki bir elimi ensesine çıkarıp tırnaklarımı batırdım. Bedeni gerilirken diğer elimi göğsünden karnına doğru sürterek indirdim. Kasıldığını hissettiğimde yüzümde minik bir gülümseme oluştu. "Sen de benden etkileniyorsun."

Berceste | Yarı Texting (+18) ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin