4.0

17K 731 51
                                    

Selaaaaam!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Selaaaaam!

Nasılsınız?

İyi okumalar🍷

-Yazar

Pedala tüm gücünü verirken sinirden tüm vücudu titremeye başlamıştı. Tam bir şeyler yolunda giderken neden bir şeyler bozuluyordu?

Sinirle yumruğunu geçirdi direksiyona. Hakimiyetini kaybetmeden arabayı sürmeye devam ederken camı açtı. Boğulduğunu hissediyordu.

Güvenli eve geldiğinde arabayı park edip hızlıca indi ve içeri girdi. Direkt salona geçerken bir yandan da sakinleşmeye çalışıyordu. İçeri girdiğinde kendisine dönen yüzleri hissetse de hiçbirini umursamadan Zeliha'nın yanına oturdu.

Zeliha hızlıca olayı özet geçmeye başladı. "Nöbet değişimi sırasında yaşanan 1 dakikalık boşlukta bodruma inmiş." Diyip evdeki kameranın kaydını gösterdi. Ardından ileri sardı. "Birkaç saat sonra nöbetteki adamın mutfağa geçtiği sırada sessizce yukarı çıkmış ve saklanmış." Diyip saklandığı yeri gösterdi. "Ardından adam kahvesiyle salona geçtiğinde görünmeyecek şekilde mutfağa geçiyor ve" cümlesinin devamını Asrın getirdi. "Kaçıyor!"

Sinirle söylediği kelimeyle ayağa kalkıp ortada volta atmaya başladı. Şeyma her ne kadar onu daha da sinirlendirmek istemese de derin bir nefes alıp konuştu. "Sana bir paket gelmiş, karargaha."

Asrın ona döndüğünde Şeyma gözleriyle masanın üstündeki kutuyu işaret etti. Hızlı adımlarla kutuya ilerlerken bir yandan da içinden oluşan kötü hisse engel olmaya çalışıyordu.

Kutunun önüne gelince derin bir nefes alıp kutunun kapağını tuttu ve havay kaldırdı. İçinde gördükleriyle elindeki kapak düşerken güçlü yutkunuşu odayı doldurdu. Herkes ona bakarken kimseyi umursamadan kutuyu orta sehpaya koydu. Önünde çömelip resimleri aldı eline.

Lalin'in, ablasının, annesinin, kardeşinin olduğu bir sürü resim. En son resime geldiğinde eli titredi. Lalin'in evinin içinden sarıldıkları bir kare. Arkasında ise bir not.

'Son sarılışınız olduğunu bilseydin onu bırakır mıydın yüzbaşı?

-A.P.J'

Nefes alamadığını hissetti. Eli boğazına giderken sertçe yutkundu birkaç kez ardından telefonunu alıp aradı Lalin'i. Birkaç çalışta açılan telefon ve duyduğu sesle rahatladı.

Berceste | Yarı Texting (+18) ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin