Selaaaaam!
Nasılsınız?
İyi okumalar🍷
-Lalin Gamze
Elimdeki son tabağı da masaya bıraktıktan sonra hafif geri çekilip hazırladığım masaya baktım. Sabah erken saatte kalkmama rağmen aşırı dinç ve mutlu hissediyordum kendimi. Bunda Asrın'ın payı büyükken beni yeniden ayağa kaldırdığı için ona özel bir şey yapmak istemiştim. Benden beklenmeyecek derece güzel bir kahvaltı!
Ellerimi yıkayıp kuruladıktan sonra adımlarım yatak odasına yöneldi. Dün gece benden sonra uyuduğunu biliyordum ama tam ne zaman uyumuştu bilmiyordum. Muhtemelen geç uyumuştu ki yanında kalktığımda dudaklarımdan kısa bir öpücük çalıp uyumaya devam etmişti.
Kapıyı yavaşça aralayıp içeri girdikten sonra sessizce kapattım. Daha odaya girmeden beni fark ettiğini biliyordum ama yine de gürültü yapmak istemiyordum. Yanındaki boşluğa oturup elimi yanağına koydum.
"Sevgilim..." Göz altını okşadım yavaşça. "Uyan hadi."
Gözleri yavaşça açılırken gülümsedim. Yanağını öpüp yataktan kalktıktan sonra ona döndüm tekrar.
"Kahvaltı hazır seni bekliyorum!" Dediğimde gülümseyip kafasını salladı.
"Tamam bebeğim 5 dakika ver bana."
Onu onaylayıp odadan çıktıktan sonra tekrar mutfağa geçtim. Kendimden beklemediğim bir mutluluk üzerimdeydi. Tezgahın üzerindeki telefonum çalarken arayana baktım. Mahir.
"Günaydın!" Diyerek telefonu açarken Mahir'den birkaç şaşkınlık nidası çıktı.
"Günaydın. Hayırdır çok mutlu geliyor sesin?"
Gülümsedim. "Güzel bir sabaha uyandım."
"Anladım... Asrın'la her şey güzel gidiyor demek ki."
Ağzımdan kaçan kıkırtıya engel olamazken onayladım onu. "Fazlasıyla güzel... Biliyorsun başlarda çok tereddüt yaşadım ama hepsi boşa. Onun gözlerine bakmam bile yetti kalbime. Korkularım vardı ama hepsi yok oldu. Yaptığıma belki gurursuzluk dersin bilmiyorum ama çok mutluyum Mahir. Uzun zaman sonra hissettiğim huzur bana o kadar iyi geliyor ki anlatamam. Onun yanında her şeyden soyutlanıp sadece huzur buluyorum. Birbirimize iyi geliyoruz..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Berceste | Yarı Texting (+18) ✓
ChickLit"Bu eller hiç ayrılmasın Lalin... Her şeye dayanabilirim ama bu olmaz. Çok şey gördüm, çok şey yaşadım ama beni buradan vurma. Ben ilk kez bu duyguları yaşamışken beni buradan vurma. Yapamam, dayanamam." Lalin Gamze & Asrın Kayalar HİKAYENİN İÇERİSİ...