2.4

29.6K 1.1K 88
                                    

Selaaaaam!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Selaaaaam!

Nasılsınız?

İyi okumalar🍷

Topuklularımı da giyinip çıktım kapıdan. Diğerlerinin dediği gibi Asrın yaklaşık 1 saat sonra yazmış ve yemeğe davet etmişti beni. Yoğun olduğu için yazamadığını da belirtmişti tabii.

Ondan sonra ise her şeyin planlı olmasının verdiği rahatlıkla hazırlanmış ve şimdi ise beni almaya gelmiş olan Asrın'a ilerliyordum.

Arabasının kaputuna yaslanmış yandan çok hoş bir görüntü oluşturmuştu. Yavaş adımlarla ona ilerlerken topuklularımın çıkardığı sesle bana döndü.

Yüzündeki gülümseme ile bende istemsizce gülümsedim. Yanına vardığımda sıkıca sarıldık. Saçlarımı öpüp burnunu boynuma dayadı. Kokusu içime dolarken ikimiz de bir süre birbirimizin kokusunu soluduk.

Geri çelildiğimde elleri hâlâ belimde duruyordu. Üzerine giydiği buz mavisi gömlek ve siyah kot pantolonla şıktı. Parmak uçlarıma çıkıp dudaklarımı yanağına bastırdım.

Geri çekildiğimde alnımı öptü. "Çok güzel olmuşsun bebeğim."

"Sende çok şık olmuşsun."

Arabaya bindiğimizde radyoyu açtım. Müzik olmadan araba yolculuğu yapmak berbattı. Arkadan gelen kısık sesli müzik eşliğinde sohbet etmeye başladık.

Birbirimize dair bilmediğimiz birçok şey vardı ama yaptığımız ufak sohbetler esnasında bunları çok kolay öğreniyorduk. Kısa sürenin ardından müstakil bir evin önünde durdu araba. Önümüzde dizili olan arabalardan çoğunun belki de herkesin geldiğini fark ettim.

Arabadan indiğimizde arka koltuktan tatlı olduğunu düşündüğüm bir kutu çıkardı. Kutuyu tek eliyle tutarken diğer eli elimi kavradı.

Bahçe kapısından geçtiğimizde eve girmeden direkt yan tarafına ilerletti bizi. Evin arka bahçesine geçtiğimizde ise kalabalık masayı gördüm.

Mart soğuğu hafif hafif tenimi okşarken üzerime son dakika aldığım cekete şükrettim.

Masada bizi ilk fark eden albay olduğunu düşündüğüm kır saçlı adam oldu. Ayağa kalkıp gülümsediğinde yanına ilerledik. Asrın adamla selamlaşırken kutuyu yanındaki kadına vermişti.

Berceste | Yarı Texting (+18) ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin