Selaaaaam!
Nasılsınız?
İyi okumalar🍷
"Ee şimdi siz baya baya evleniyorsunuz ha?" Diye soran Deniz'le gülümsedim.
Asrın'ın timi tebrik için misafirliğe gelmişlerdi ben gitmeden ve yaklaşık 1 saattir harika bir sohbet içerisindeydik.
Deniz, Asrın'ın timdeki en yakınıydı. Kıdemli Üsteğmen olduğunu öğrenmiştim aynı zamanda bitmiş evliliğinden minik bir kızı vardı, Defne. Onunla da tanışmak istediğimi söylediğimde bir gün neden olmasın demişti.
Harun abi, timdeki en büyük kişiydi yaş bakımından. Rütbesi teğmenken 2 çocuk babasıydı. Eşi Fatma ablanın selamını ve tebriğini de getirmişti. Öğrendiğime göre de çocuklarıyla Asrın'ın arası epey iyiymiş. Bunu duyduğumda Asrın'a dönüp gülümsemiştim o ise göz kırpmakla yetinmişti.
Cengiz, üsteğmendi. Timdeki Helin'le nişanlıydılar. Birkaç kere Asrın'dan onun da adını duymuştum ama Deniz kadar yakını değildi.
Helin, Cengiz'in nişanlısı aynı zamanda timdekiler için kız kardeşti. Yaşça en küçüklerindendi ve anladığım kadarıyla biraz da duygusaldı. Rütbesi ise üsteğmendi.
Şeyma, Asrın yüzünden tartıştığım kadındı. Üsteğmendi. Açıkçası gelmesini beklemiyordum ama geldiğinden beri takındığı tavırlar olsun, lafları olsun ilk karşılaştığımız güne tezat bir şekilde ılımlıydı. Bu beni şaşırtırken bir yandan da mutlu etmişti. Kendi hemcinsimle bir karşı cins yüzünden tartışmak kadar nefret ettiğim bir şey yoktu ve maalesef biz bunu yaşamıştık.
Erdem, ağırbaşlı biriydi. Rütbesi asteğmendi aynı zamanda yaşça Asrın'dan büyüktü. Sessiz ama ılımlı olduğu belliydi. Gereksiz polemiğe girmiyor, kısa ve öz cevaplarla yetiniyordu.
Okan, Helin'le aynı yaşta timin en küçüklerindendi. Duyduğuma göre de Helin'le yıllardır arkadaşlardı. Bir nişanlısı vardı, Su.
Giray, teğmendi. Benim yaşlarımda olsa da daha olgun duruyordu. Erdem gibi gereksiz polemiğe girmiyordu. Kendine özgü bir havası vardı.
Çınar, Bersu'nun sevgilisiydi. Beraber harika bir ilişkileri varken aynı zamanda da timin en konuşkanıydı. Biraz da patavatsızdı tabii.
Son olarak Lütfü, Asrın'dan birkaç yaş küçük ama sıcak kanlı biriydi. İlk andan beri bana kız kardeşi gibi yaklaşmış ve ilgilenmişti. Asrın'ın yanına geldiğim zaman da ihtiyacım olup olmadığı sorardı hep. Aynı zamanda evliydi ve 2 yaşında bir oğlu vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Berceste | Yarı Texting (+18) ✓
ChickLit"Bu eller hiç ayrılmasın Lalin... Her şeye dayanabilirim ama bu olmaz. Çok şey gördüm, çok şey yaşadım ama beni buradan vurma. Ben ilk kez bu duyguları yaşamışken beni buradan vurma. Yapamam, dayanamam." Lalin Gamze & Asrın Kayalar HİKAYENİN İÇERİSİ...