Korkaksın

11.2K 584 65
                                    

Selamun aleyküm 🍂🍂

Keyifli okumalar...🍭🍭

-N. Ne?

O gün ne değişti de birden çocuk istedin? O zaman ki bahanelerden duymak istemiyorum. Salak gibi yine o zamanlar söylediklerine inandım ama sen sana inanmamı bekleme benden.

Selim' in ağzından çıkan kelimelerle hemen ayağa kaktım. Selim de benim gibi ayağa kalkmış birkaç adım da dibime kadar gelmişti.

İki elini de yanaklarıma koyarak fısıltı halinde konuşmaya başladı.

-Çocuk diyorum. Hâlâ istiyorsan...

-Ne değişti? Aylardır hatta üç yıldır her konuyu açtığım da sürekli kavga çıkarırken ne değişti de birden bire fikrini değiştirdin?

-Sen haklıydın. Zamanla alışacağımı anladım. Galiba bu sefer de senin fikrin değişti.

-Yok, hayır. Ben hâlâ çocuk istiyorum. Sadece şaşırdım. Yıllarca seni ikna edememişken birden bire fikrini değiştirmen... Aff ne bileyim.

-Şhhhh..... Ağlama. Özür dilerim. Bu zamana kadar hep kendi açımdan düşündüm ama sen haklıydın. Empati yapınca doğru söylediğini anladım.

-Ben....

-Böyle konuşacak mıyız? Biliyorsun ki çocuk konuşularak yapılmıyor.

Bir an da kucağına alması ile çığlık atarak kollarımı boynuna doladım. Üst kata yönelmişti.

-AYYY.

-Kulağımın zarını patlattım güzelim.

-İnsan bir haber verir.

-Ne diyeyim güzelim. Kucağıma mı alacağımı mı söyleyeyim.

-İndir beni. Kahvem kaldı.

-Kocan seni kucağında odaya götürsün, sen kalk kahvem kaldı de. Oldu mu şimdi?

-Banane. Şimdi de ben istemiyorum.

-Kimi kandırıyorsun. Daha yeni istiyorum dedin. Bu geceden itibaren çalışmalara başlıyoruz.

-Olabilir.

-Olabilir ha? Tamam. Dediğin gibi olsun.

-Yuh ya. Hemen kabul ettin. İnsan biraz ısrar eder. Tabi ki konuşmam hemen işine geldi. Bahanen de hazır oldu. Ben tamam dedim sen hayır dedin diyeceksin şimdi de. Bencil, pislik. Hayır ben de inan.....

Cümlemi yarı da kesen Selim 'in dudaklarına kapanması olmuştu. Selim 'in dudaklarını ısırarak geri çekildim.

Hangi ara odaya gelmiştik, hangi ara yatağa geçmiştik farkında değildim.

-Pisliksin sen.

-Biliyorum.

-Gel buraya.

Yakasından tuttuğum gibi kendime çekerek dudaklarına yapıştım. Anında karşılık vermişti.

...

Duş alıp hemen üstümü giyinerek odaya geçtim. Selim nevresimleri değiştirmiş, kendisi duşa geçmişti. Hemen yatağa geçtim. Örtüyü üstüme çekerek gözlerimi kapattım.

Tam uykuya dalacağım sırada yatağın diğer tarafı çökmüştü. Birkaç saniye sonra belime dolanan kollarla kendimi uykunun kollarına bıraktım.

GÜMÂN (FİNAL)  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin