Selamun aleyküm🍂🍂
Keyifli okumalar...🍭🍭
Son söyledikleri ile tokadı basmam bir olmuştu. Nerede olduğumuz ya da birinin bizi görüp görmemesi umrumda değildi.
-Sakın! Duydun mu sakın, bir daha böyle birşey söyleme. İleride çok pişman olacaksın ama yanında pişmanlığı anlatacağın bir Allah'ın kulu olmayacak.
-Ben sen miyim. Bak bir çevrene kimin evindesin, bu evde yaşayanlar kimler? Gerçi sen nereden bileceksin.
-Sen nasıl birisin böyle. Seni hiç tanımamışım. Şerefsizin tekisin.
Aramızdaki mesafeyi sıfıra indirip dibime kadar gelmişti. Uzaklaşmak için geri adım atmıştım ama sırtım soğuk duvarla buluşmuştu.
-Ne söyledin bir daha tekrar etsene karıcığım?
-Ne o çok mu hoşuna gitti. Bir daha mı duymak istiyorsun?
-O ağzından çıkana dikkat edeceksin.
-Neden? Sen ağzından çıkana dikkat ediyor musun?
-Sence bizim konumumuz bir mi?
-İkimizde insanız... Pardon sana insan mı dedim. Kusura bakma. Parayla konum olarak benden üstte olacağını düşünüyorsan yanılıyorsun. Çünkü sen zavallı birisisin. Korkaksın.
-Peki ben zavallı ve korkak biriyim. Ya sen.... Sen...
-Upsss... Yahu sizin odanız yok mu ortak alanla iç içe giriyorsunuz. Hayır yani yengem böyle değildi. Zamanla onu da kendine benzettin.
Hira 'nın sesiyle Selim 'in cümlesi yarı da kalmıştı. Transttan çıkarak Selim' i ittim.
-Hira bas git kardeşciğim.
-Niye ağabey? Öpemedin mi kârını. Bu sinir o yüzden mi? Hadi ben görmemiş gibi yapıyorum. Ne yapıyorsan yap... Üff hadisenize.
Selim belimden tutarak kendine çekmişti. Başını kulağıma dayayıp konuşmaya başlamıştı.
-Bu tokadın da söylediklerinin bir bedeli olacak karıcığım. Akşama bekle beni.
Yanağımdan öperek uzaklaşmıştı.
-Karıcığım veda öpücüğü vermeyecek misin?
Bir ona bir de yanındaki kardeşine baktım. Yüzündeki pis sırıtışa bakarak Hira 'nın görmeyeceği yanağına başımı götürdüm. Kulağıma fısıldadım.
-Şerefsiz....
Gülümseyerek geri çekildim. Yüzündeki sırıtış gitmişti. Onu öyle görünce keyfim yerine gelmişti.
Yerine donuk bir ifade ile bana bakıyordu.
-İşe geç kalacaksın canım benim. Bu arada ilaçlarımı unutma. Bir saat sonra burada olsun yoksa Sergen babaya söylerim.
Elimi yanağına koyarak usulca okşadım. Bundan sonra onun gibi emrivaki yapacaktım. Ki böyle mal gibi kalsın.
-Hadi geç kalacaksın.
Kabanını alıp çıkmasıyla Hira 'yı orada bırakıp üst kata çıktım.
Kaç gündür doğru dürüst uyuyamamıştım. Koltuğa uzanarak gözlerimi kapattım.
Onun yüzünden işimden de olmuştum. Evde günlerim nasıl geçecekti. Bütün gün bu odaya tıkılı mı kalacaktım?
Aslında mesleğimi düşününce biraz iyi olmuştu. İnşaat gibi bir yerde bebeklerim ile olmak zor olacaktı. Onlar için buna da tamam.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜMÂN (FİNAL)
Spiritual[11.09.2021 - 09.03.2022] Şüphe #zor 1.sırada (17.10.2021) #boşanma 1.sırada (28.10.2021) #yanlışanlama 1.sırada (03.11.2021) #spiritüel 1. sırada (18.12.2021) #evlilik 1. sırada (22.01.2022) #spiritüel 1. sırada (07.12.2022)