S:Abla

7.7K 492 236
                                    

Selamun aleyküm 🍂🍂

Keyifli okumalar...🍭🍭

Araya birkaç kişi sokarak bu konu da en iyi doktor ve hastaneyi birkaç saatte bularak gerekli herşeyi hem mail hem de dosya olarak doktora göndermiştim.

Ne kadar Ebru 'nun yanına gitmek istesem de yalnız kalmak istediği için yanına gitmedim.

Yeni bulduğum doktorun yanına giderek Ebru 'nun buraya geleceğini ama benim bir alakam olmadığını söylemiştim.

Ertesi gün doktor arayıp Ebru 'nun yanına geldiğini söylemişti.

-Sana para hakkında birşey söyle dedim mi? Şimdi ne olacak? Bir bahane bul, sigorta karşılıyor de. Birşey de doktor.

-Tamam Selim bey.

Telefonu kapatıp eve geçtim. Kapıda hemen Bekir 'in yanına uğradım.

-Bundan sonra Ebru bir adım atsa bile arkasında olacaksın.

-Tamam Selim bey.

Aramıyordum. Yüzüm yoktu. En azından dışarıya çıktığında ne yaptığından haberim olurdu.

Odaya çıkıp banyoya geçecekken kapının bir an da açılması ile geriye doğru adımladım.


-Hihh.

-Korkma benim.

-Bu yüzden korktum ya. Sensin diye.

-Birkaç gün kalacağını söylemiştin. Ne değişti de bu kadar erken döndüm?

-Gideyim istersen. Gerçi ailene ne hesap vereceksin?

-Ebru!

-Dişlerinin arasında tıslayarak Ebru dediğinde senden korkmuyorum.... Neden erken geldiğim seni ilgilendirmez.

-Öğlenden beri neredeydin? Ne yaptın bu saate kadar?

-Sevgilimle beraberdim.

-EBRU!!!

-Bağırma bana. Soru sordun, ben de cevapladım.

-Amacın beni delirtmek mi?

-Olabilir. Ayrıca bundan sonra odaya girerken kapıyı çal.

Gerilmişti.

-Neden?

-Unuttun mu, doğum yaptığım gibi boşanacağız. Göz göre göre boşanacağım adamın beni uygunsuz görmesini istemiyorum. Dini nikâhımız kıyılmadan önce nasılsak şimdi de öyle olalım. Farkındayım senin için çok da önemli bir konu değil ama benim için önemli. Senden zor birşey istiyorum ama kararlarıma saygı duy.

-...

-Anlaştığımız göre, müsaadenle.

Ebru giyinme odasına giderken banyoya geçip hemen odadan çıkarak alt kata indim.

Biraz sonra Ebru da gelmiş. Biraz oturarak ayaklanmıştı. Hira da arkasından salondan çıkmıştı.

Yarın saat sonra geri geldiklerinde babam çiftlik evine gitme konusunu açmıştı. Ebru' ya iyi gelir diyerek kabul etmiştim.

Konuşma devam ederken Ebru yürüyeceğini söyleyip bahçeye çıkınca kaban alarak arkasından ben de çıktım. Çok hareket etmemesi gerekiyordu.

Kabanı Ebru 'nun omzuna bıraktığımda kısık sesle bağırmıştı.

-Ayy.

-Benim. Korkma.

GÜMÂN (FİNAL)  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin