S:Cevap

7.5K 482 217
                                    

Selamun aleyküm 🍂🍂

Keyifli okumalar...🍭🍭


-Af buyurun ama sorması ayıp ne saçmalıyorsunuz?


Söylediği şey ile ne söylediğimi fark ettim. İyi halt etmiştim.

-Ne dediğim açık değil mi?

-İyi günler SELİM. BEY.

Bey kısımını vurgulayarak odadan çıkınca arkasından baka kaldım.

İlk defa düşünmeden karar vererek hemen arkasından çıktım. Merdivenlere yönelince ben de arkasından gittim.

Birkaç kat indiğinde oturmuştu basamağa.

-Saçma. Koca bir saçmalık. Hangi insan evladı ilk defa gördüğü birine böyle birşey söyler ki. Cevap veriyorum. Hiç kimse. Akıl kârı değil. Bu... Bu çok saçma. Hadi ama bu şaka ise hiç komik değil. Eğer rüya ise de hemen uyanmak istiyorum. Evet, evet rüya. Kesinlikle kerahat vaktinde uyuduğum için böyle anlamsız, saçma, tuhaf bir rüya gördüm. Hadi  Kübra canım arkadaşım beni uyandır.

Kendimi tutamayarak ses verdim. Hiç birşey umrumda değildi. Bu deli kız ile ömrümü geçirmek istiyordum.

-Ebru hanım...

-Ayyyh.  Tövbe bismillah.

Arkasına döndüğü göz göze gelmiştik.

-Selim bey?

-Konuşalım biraz.

-Sohbetinize doyum olmaz ama işim var. İnşaallah başka sefere de böyle birşey olmaz.

Sanırım kendimi asla ona anlatamazdım. Hele sonradan asla.

-Durun.  Odamda söylediklerimde gayette ciddiydim. Ki seni ilk defa görmüyorum.

-Doğru çalışlanlarınızı muhakkak tanıyorsunuz.

-Neden kabul etmek istemiyorsun? Seni şirkette bir çalışan olarak ilk defa görmedim...

-Bakın bu söyledikleriniz ç. Çok saçma. Siz benim patronumsunuz.

-Ne fark eder? Patronun olmazsam kabul mu edeceksin?

-Siz gerçekten kafayı yemişsiniz. Uzak durun benden.

-Şimdilik dediğin gibi uzak duracağım. Hatta bir süre yüzümü bile görmeyeceksin ama günü geldiğinde herşeyi konuşacağız.

Göz kırptıkdan ayrıldım. Tekrar kendi katıma  çıkarak telefondan hemen doktorun numarasını buldum.

-Birazdan yanınıza geliyorum. Diğer tedavi yöntemlerini kabul ediyorum.

Ceketimi alarak odadan çıktım.

-Yüsra bugün ki bütün işleri ablama pasla. Hatta diğer günlerinkini de. İmza isleri dışında gelmeyeceğim.

Şirketten çıktığım gibi hastaneye giderek doktorun odasına çıkmıştım.

-Bahsettiğiniz kök hücre tedavisi her neyse bir an önce başlayalım.

-Siz aradığınızda dosyalarınıza baktım. En son sprem sayınız 3 milyonmuş . Bu yüzden bütün testileri en baştan isteyeceğim. Sonra da kök hücre tedavisine başlayacağız. Kök hücre tedavisi ile oligospermi rahatsızlığı tedavi edilebilmekte, sperm azlığı sebebi ile çocuk sahibi olamayan hastalarda tedavi sonrasında istenilen sperm kalitesi ve sayısı ile çocuk sahibi olmak mümkün olmaktadır. Tedaviye uygun hastalarda başarı oranı %95 ve üzeridir. Kök hücreler dokundukları sağlıklı hücrelere dönüşebilmekte ve bunları çoğaltabilmektedirler. Sperm azlığı hastalığında, kişiye verilen kök hücreler az sayıda olan sperm hücrelerine dönüşüp çoğalmasını sağlarlar. Kök hücre ile oligospermi tedavisi az sayıda da olsa sperm hücresi olan tüm yetişkin erkeklere uygulanabilmektedir. Hastadan alınan kök hücre açısından zengin yağ dokusundan ayrıştırılan kök hücreler laboratuvarda çoğaltılarak hastaya damar yolu ile ve/veya hekim uygun gördüğü hallerde bölgeye enjeksiyon ile verilmektedir. Tedavi sonrasında yıllardır sperm azlığı sebebi ile çocuk sahibi olamamış hastaların çocuk sahibi olabildiği gözlemlenmektedir.

GÜMÂN (FİNAL)  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin