Yanımda

8.4K 594 384
                                    

Selamun aleyküm 🍂🍂

Keyifli okumalar...🍭🍭

-B. Ben teşekkür ederim. Onlara bakacağım ama s. Sende yanımızda ol. Biliyorum ne desem boş... Onları düşün... İkisini düşünürsen...

-Tamam.... Şimdi müsaade eder misin, uyumak istiyorum. Malum yarın ameliyata gireceğim.

Elini ensesine atmıştı. Birşey söyleyecek gibiydi.

-Ne oldu? Ne söyleyeceksin?

-Ya. Yanında kalabilir miyim bu gece...

-Ha....

-Lütfen... yanına gelmem. Şurada dururum, lütfen... Bari bu gece yanında olayım. İzin ver. Seni yalnız bırakmamama izin ver. Bu gecelik.

-Ama...

-Özür dilerim. Söylemedim say. Kapıdayım ben. Birşey olursa seslenirsin.

-Koltuk da kalabilirsin.

-G. Gerçekten mi?

-Aff, hadi. Işığı da kapat.

Başını sallayıp ışığı kapatınca örtüyü üstüme çekip uzandım. O da koltuğa geçmişti.

Yarını düşünüyordum. İhtimaller korkutuyordu. En çok da kızımı ve oğlumu yalnız bırakmaktan korkuyorum. Belki de son saatlerimdi.

-Meva ve Ömer değil mi?

-Ne?

-İsimlerini önceden de dediğin gibi Meva ve Ömer mi koyacaksın?

-Şey , evet de sen nereden biliyorsun?

-Sen söylemiştin. Emir doğduğunda...


Bahsettiği zamanı hatırlamıştım. İpek ablanın doğum yaptığı gündü. Doğum bitmiş İpek abla hâlâ ameliyattayken minik Emir 'i hazırlamak için götürdüklerinde biz de Selim ile arkalarından gitmiştik. Selim ile camın arkasından Emir' i izlerken söylemiştim.


"İleri de oğlumuz olursa adını Ömer, kız olursa Meva koyarız. Ha sen başka isim dersen ikinci isimleri olarak koyarız... Hmm ya da diğer çocuklarımızın adını sen koyarsın."

"İnşallah. O günleri görelim de. Sonrasını düşünürüz.... Meva ismini ilk defa duydum. Ne anlama geliyor. Kızımız olursa adının anlamını bilmezsem üzülür."

"Sığınacak yer, yurt anlamına geliyor."

"Vay çok güzelmiş. Yerimiz, yurdumuz olacak bir kızımız. Kulağa çok hoş geliyor"

"Heyy... Sen sadece kızımızı sordun. Yoksa oğlumuz olursa sevmeyecek misin?"

GÜMÂN (FİNAL)  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin