Özel Bölüm 4

5.7K 386 50
                                    

Selamun aleyküm 🍂🍂

Keyifli okumalar...🍭🍭


Gördüklerim karşında hızlı adımlarla benimkilerin yanına gitmiştim.

Yanındaki kadını görmezden gelip Selim' e yönelik konuştum.

-Merhaba Selim.

Selim'in hem şaşkın hem de gülen suratını karşılaştım.

Şaşırması beni burada gördüğü içinde, gülümsemesi ise yanındaki kadından kurtardığın içindi kesin.

-Merhaba Ebru. Seni burada görmeyi beklemiyordum.

-Bizi tanıştırmayacak mısın arkadaşınla Selim?

-Ahh, evet unuttum bir an. Üniversiten arkadaşım Merve.

Peh, araya girmiş on yıl. On yılda üniversite arkadaşı mı kalır canım.

-Merve, tanıştırayım Ebru....

-Anneeee....

Ömer'in bağırarak yanıma gelip bacaklarıma sarılması ile Merve hanımcık kim olduğumu anlamıştı sanırım.

-Oğlum...

-Anne hadi gel oynayalım.

-Birazdan geliyorum birtanem. Sen kardeşinin yanına git.

Ömer kafasını olumlu anlamda sallayınca yanağına öpücük kondurmuştum. Ömer'in gitmesi ile o kadın konuşmaya başlamıştı.

-Selim'in eski eşi misin? Düğününüze gelmiştim... Birkaç yıl sonra boşandığınızı öğrendim.

Eski eş...

Eski sıfatı canımı sıkmıştı.

-Evet, boşandık... Neyse ben çocukların yanına gideyim.

Birşey söylemesini beklemeden arkamı dönmüştüm. Gözlerim dolmuştu ve beni öyle görmesini istemiyordum.

Eski eşi demesi niye bu kadar zoruma gitmişti. Halbuki doğru olanı söylemişti. Eski eşi değil miydim.


SELİM 'DEN

-Bilmeden kıracak birşey mi söyledim?

-Yok, nereden çıkardın bunu?

-Eski eş dedim ya , galiba ona bozuldu.

-Sanmıyorum. Ebru öyle şeyleri takacak biri değil. Hele boşanma sebebimizi düşünürsek imkansız.

-Neden boşandınız bilmiyorum ama dediğin şeylere katılmıyorum.

Parmağı ile çocukları göstermişti.

-Şuraya baksana , gözleri ile beni öldürüp gömdü. Üstüne şu an helvamı yiyor.

-Ebru mu?

-Tabi ki Ebru. Seni kıskanıyor... Bence sana karşı hisleri var.

-Doğru bana karşı hisleri var. Ama bana beslediği tek duygu nefret. Benden nefret ediyor. Çocuklar için bir araya geliyoruz.

-Yanılıyorsun.

-Senin haklı çıkmanı o kadar çok isterim ki ama imkansız.

-Şuraya yazıyorum. Yakın zamanda haklı olduğumu anlayacaksın. Hatta o gün geldiğinde ilk beni aramanı istiyorum.

GÜMÂN (FİNAL)  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin