S:Kal

7.1K 469 222
                                    

Selamun aleyküm 🍂🍂

Keyifli okumalar...🍭🍭


-Haklısın. Ne söylesen haklısın.

-Ya Akif... Ya Akif aynı şeyleri bana söyleseydi?

-Sakın. Öldürürüm onu.

Bir tokat daha.

-O kızın arkasında kimse yok diye böyle yapıyorsan boşuna heveslenme Selim efendi. Arkasında ablası var.... Sen nasıl bir adam oldun? Ben böyle mi örnek oldum sana? Sen Hira 'ya böyle mi  örnek oldun? Belki Hira , Ebru 'ya o kelimeleri söylediğini bildiği için Ebru ile öyle konuşmayı kendine hak edindi.... Annem, babam böyle mi  yetiştirdi seni? Vicdansız, merhametsiz, şerefsiz, insanlara , daha doğrusu eşine iftira atan biri olduğunu bilseler kahırlarından ölürler.

-Ne söylesen, ne yapsan haklısın.... Bunları anlatmamın sebebi senden bir konu da yardım istemem.

-Asla sana yardım etmeyeceğim... Ebru seni affederse bir daha onun da yüzüne bakmam. Şimdi ne halin varsa gör.

Arkasına dönmüş giderken seslendim.

-Doğum sırasında Ebru 'da bebeklerde vefat edebilirler.

Söylediğim cümle ile duraksayıp bana döndü.

-N. Ne diyorsun sen?

-Duydun işte.... Ebru' dan af dilemeye yüzüm yok. Bari tedavi hakkında yardımcı ol.

-Nasıl?

-Doktor tedavi sürecini anlatırken Ebru' ya ücret konusunu da anlatmış. 250 bin tl.... Ebru benden yardım istemez. Tedavi masraflarını hallettim. Sen sadece Ebru' ya kendinin ödeyeceğini söyle... Lütfen.

-Allah senin belanı versin. Kendi öz kardeşime bela okuyorum. Beni düşündüğün hale bak... Sana üzülmüyorum bile. Zamanında Ebru 'ya herşeyi anlatsaydın şimdi benimle değil Ebru ile konuşurdun.

-Abla...

-Ne abla ne? İçinde bu kadar şeyi nasıl tuttun? Ha her fırsatta kızın yüzüne vurdun. Bu senin içinde varmış. Bir üzgünsün, bir mutlu. Çift kişilikli falan mısın? Psikoloğa falan görün gerizekalı...

-Bi...

-Bundan sonra benden sana iyi olmamı bekleme. Ne halin varsa gör. Sana sadece masraflar konusunda yardımcı olacağım o kadar.... Sen şimdi kaybettiklerinin arkasından ağla dur. Mutluluk bu saatten sonra sana haram. Çocukların doğduklarında yüzlerine nasıl bakacaksın? Ben sana söyleyeyim bakamayacaksın. Aynı şu an Ebru 'nun yüzüne bakamadığın gibi.... Ha burada bir daha Ebru' ya yaklaşma. Fiziksel bir temasa alsa kalkışma.  Yoksa belanı benden bulursun.

Ablam giderken arkasından baktım. Kaldığımız odanın olduğu tarafa baktığım da Ebru hemen perdeyi çekmişti.

....


Akşama kadar arazide döndüm durdum. Buraya kendine gelsin diye gelmişti. Beni daha fazla görüp sinirlerini bozmamak en iyisiydi.

Akşam yemeği vaktinde eve döndüm. Herkes masadaki yerini alınca ben de geçtim.

Hafta içinde gidilecek yemek hakkında babam konuşuyordu.

-İş yemeği ile ilgili son karar ne? Karar verebildiniz mı?

-Cuma günü olacak yemek.

-Ebru kızım da gelsin.

-Yalnız giderim.

GÜMÂN (FİNAL)  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin