Selamun aleyküm 🍂🍂
Keyifli okumalar...🍭🍭
-Ne saçmalıyorsun sen? Ne kıskanması.
-E...
-Yemeğini ye, soğuyunca pek birşeye benzemez makarnan.
-Öyle olsun bakalım.
Makarnamdan yerken Selim'in sesiyle oflayarak kafamı kaldırıp ona döndüm.
-Parmesan peyniri yediğimi unutmamışsın.
-Gayet normal değil mi yıllarca aynı sofraya oturduk. Asıl o kızıl nereden çıkardı senin permasan peyniri yemediğini?
-Uzun zamandır yeniyordum ama bu günden itibaren tekrar yemeye başladım.
Birşey söylemeden tabağıma odaklandım. Makarnam çok güzeldi, güzel olduğu için tabağımı gülümseyerek yedim.
Çocukların da yemeklerini yemesiyle bu güne özel tatlımızı da yemiştik.
-Sen Kübra ile buluşmayacak mıydın?
Evet Ebru şimdi ayıkla bakalım pirincin taşını. Adama nasıl söyleyeceksin durduk yere buluşma saatini kendinin değiştirdiğini?
Tabi ki söyleyemezdim böyle birşeyi. Söylesem hem yine soru soracaktı. Hem ben bile bilmiyordum ki buraya niye geldiğimi .
-Evet, buluşacağım. Kübra'nın biraz işi varmış. Birkaç saat sonra buluşalım deyince çocukları görmek istedim.
-Anladım...
.....
Kübra ile buluşacağız için daha fazla oturmadan kalkmıştık.
Geldiğimiz gibi yola çıkarken çocuklar günün yorgunluğuna daha fazla dayanamayıp uyuya kalmışlardı.
Kübra ile buluşacağım için Selim'in evine geldiğimiz de Selim Meva'yı, ben de Ömer'i kucağıma alıp eve çıkarmıştık.
Çocukları yataklarına bırakmıştık. Selim biraz soluklanıp öyle kahve hazırlayacağını söylese de kabul etmemiştim. Kız kaç saattir beni bekliyordu, durduk yere buluşma saatimizi de ileriye atmıştım.
Kübra ile buluşup geri gelene kadar çocuklarda uyanırlardı. Çocukları alıp eve öyle geçerdim.
Arabayı park edip inerek yolun karşısındaki cafeye yürümüştüm.
İki dakika içinde cafeye girdiğimde ileride bir masa da oturan Kübra'yı görmemle yanına adımladım.
Kübra'nın yanına vardığım da bizim deli kız da ayaklanmıştı, uzun uzun sarıldıktan sonra Kübra'nın karşısındaki boş sandalyeye kuruldum.
İkimizde sipariş verince Kübra direkt konuşmaya başlamıştı.
-Ben ve çekirdek ailem iyiyiz. Şimdi bana Ekin ile olan akşam yemeğini anlatacaksın. Neden adamı ilk dakikadan sap gibi bırakıp gittin?
-Biraz sakin ol Kübra. Bi nefes al... Öncelikle zaten o yemeğe gitmek istemediğimi biliyordun. Sırf sen ve Gülsüm annenin hatrı için gittim... Saat altı da buluşacaksınız dedin ama çocuklardan dolayı evden geç çıktım. Tam tamına kırk dakika geç kaldım. Ama verdiğiniz adresdeki restorantta gittiğim de adamın daha gelmediğini gördüm. Bu yetmezmiş gibi bir de yirmi dakika boş boş adamı bekledim. Beyefendi nihayet teşrif edip geldi. Ama keşke gelmeseydi. Çok laubali birisiydi çünkü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜMÂN (FİNAL)
Spiritual[11.09.2021 - 09.03.2022] Şüphe #zor 1.sırada (17.10.2021) #boşanma 1.sırada (28.10.2021) #yanlışanlama 1.sırada (03.11.2021) #spiritüel 1. sırada (18.12.2021) #evlilik 1. sırada (22.01.2022) #spiritüel 1. sırada (07.12.2022)