Selamun aleyküm 🍂🍂
Keyifli okumalar...🍭🍭
Sabah ezan sesiyle gözlerimi açmıştım. Sabah namazımı kılarak tekrar yatağa geçmiştim.
...
Açtıktan karnım guruldamaya başlayınca yatakdan çıkarak banyoya geçtim.
Elimi yüzümü yıkayarak üstümdeki pijamalarla mutfağa geçerek kendimi enfes bir kahvaltı hazırlayarak televizyonun önüne kurtuldum.
Sanırım bu dört yılda en çok özlediğim pijama ile evin içinde dolaşmak ve televizyon karşısında yemek yemek olmaktı.
Olduğum yerde saatlerce pinekleyerek kanallar arası zap yapmıştım. Oturmaktan bir yerlerim uyuşunca dün ki kutuyu orta sehpanın üstüne koyarak aldığım çerçeveleri odamdan getirerek bütün fotoğrafları yettiği kadarıyla çerçevelere koydum.
Salona herhangi bir çerçeve koymayacaktım. Olur da doğumdan sonra sağ sağlim evime gelirsem buraya koyacağım ilk fotoğraf bebeklerimin kucağımda olduğu bir fotoğraf olacaktı.
Selim ile olan fotoğraflarımızı alarak miniklerimin odasına geçtim. Gülsüm annenin önceden eşine çivi çaktırdığı yerlere çerçeveleri astım.
Hamile olduğum ve yanında Selim 'in de olduğu dört tane fotoğrafım vardı onları da koymuştum.
Dört fotoğrafda da ikimizinde haberi yoktu. Hira çekmiş, hediye olarak bana vermişti.
Sevinmiştim. İleride çocuklarıma göstereceğim hamile ve Selim 'in yanımda olduğu fotoğraflarımız olacaklardı.
O dört fotoğrafı da asınca elimde kalan iki çerçeve ile odama geçtim.
Miniklerimin ultrason fotoğraflarıydı. Birini baş ucuma , diğerini de duvara astım.
An itibari ile evime tam anlamıyla yerleşmiştim.
{Çalışma odasını bebek odası olarak düşünün. }
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜMÂN (FİNAL)
Duchowe[11.09.2021 - 09.03.2022] Şüphe #zor 1.sırada (17.10.2021) #boşanma 1.sırada (28.10.2021) #yanlışanlama 1.sırada (03.11.2021) #spiritüel 1. sırada (18.12.2021) #evlilik 1. sırada (22.01.2022) #spiritüel 1. sırada (07.12.2022)