Vyběhl jsem z jeskyně na Lví skále. Můj táta byl bratr bývalého krále Lví říše Mufasy, který i s jeho synem Simbou zemřeli. Scar se stal proto králem a zavedl nová pravidla. Dokonce přibyli lvi i hyeny do smečky. Spojila se smečka hyen, Královská smečka a smečka mojí mámy Ziry. Do někoho jsem narazil. Podíval jsem se kdo to je a když jsem spatřil lvici Nalu, která na mě moc přívětivě nehleděla, sklopil jsem uši. Nala byla kamarádka Simby, ten zemřel, když jsem se ještě nenarodil, teď, už jsem byl větší a Nala již dospělá. Nala vzdychla a nakonec se na mě usmála. ,,Dobré ráno Nuko. Jak se dnes má náš malý princ?" Zeptala se vlídně a já byl o něco klidnější. Byl jsem něco jako princ, když jsem byl syn krále ne? I když neprávoplatného. ,,Ahoj Nalo! Mám se fajn a co ty?" Řekl jsem o něco veseleji a snažil si uhladit, svoji malou rozcuchanou hřívu. ,,Mám to stejně." Řekla Nala a obešla mě. Chvíli jsem se na ni dívala a potom jsem vyběhl ven, za smečkou. Jako první, jsem, ale zamířil k hyenám, jestli tam náhodou nebude táta. K mojí smůle nebyl.
,,Ahoj Nuko!" Pozdravil mě Vumby a začal mě olizovat. Vumby byl můj kamarád. Byl to sice hyena, ale mě to tolik nevadilo. Potom ke mě přiběhla lvíčata. Jino a jeho parta a oblíbená lvice Macho, která byla velice oblíbená. ,,Čau Nuko!" Řekli všichni jednohlasně, kromě Jina a Macho. Ty jenom přikývli na pozdrav. U Jina to znamenalo autoritu, ale Macho jsem se líbil, to jsem věděl jistě. Pozdravil jsem je a z vesela zvedl ocas. Chvíli jsem si se všemi hrál, když v tom tam přišla mamka. Měl jsem ji rád i když byla přísná. ,,Už jsi snídal Nuko?" Zeptala se a Nuka zavrtěl hlavou. ,,Tak pojď." Usmála se moje mamka a vzala mě za zátylek. Odnesla mě k ostatním a tam jsem se nasnídal. Něco mi, ale podezřele říkalo, že se něco stane. Něco zlého.
ČTEŠ
Lví král: Příběh Nuky
AdventureNázev mluví za vše ne snad? Tohle jsem, už jednou psala, byl to můj úplně první příběh... a upřímně, ne moc dobrý. Tak jsem se ho rozhodla udělat znovu. Delší kapitoly, delší příběh a rozhodně míň gramatických chyb. XD Ale stejně sem dám popis: Nu...