Bitva

71 2 0
                                    

Byl jsem již dospělý. Zira vychovala Kovua, aby zabil Simbu, ale ten se zamiloval do jeho dcery. Jednou jsem chtěl mámě dokázat, že i já si zasloužím, aby si mě všímala. Tak jsem se pokusil Simbu zabít já. Ale nepovedlo se. Zřítil jsem se pod hromadu tvrdých klád a moje matka u mě stála, společně s Kovuem a Vitani. A má nejlepší kamarádka Dotty také. ,,Promiň mami... Já chtěl... Já..." Bylo to poslední co jsem řekl, než jsem upadl do hlubokého spánku.

Probral jsem se

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Probral jsem se. Celé tělo mě bolelo. Musel jsem být v bezvědomí hodně dlouho, možná několik dní. A na nebi byli vidět dešťové mraky. Vzpomněl jsem si co se stalo. Snažil jsem se vyprostit z té laviny, která mě zasypala. Nešlo to. Byl jsem moc vyčerpaný. ,,No konečně ses probral, víš jak dlouho jsem se tu o tebe musel starat?!" Jino. Můj přítel. ,,To t-ys... Ty ses tu o mě celou tu dobu s-staral?" Zeptal jsem se chraplavým, tichým hlasem a Jino přikývl. ,,Děkuji..." Řekl jsem s úsměvem, ale pak jsem sklopil zrak. Styděl jsem se. Styděl jsem se za to, co jsem provedl. Já se pokusil zabít krále Lví říše! Ale kvůli mámě. Vlastně... I kvůli sobě. Znovu jsem se zastyděl. ,,Vytáhneš mě odsud?" Zeptal jsem se po chvíli ticha a konečně mi bylo o něco líp. Jino přikývl a začal ze mě sundávat klády.

Konečně jsem odtamtud vylezl. Otřepal jsem se a hned se mi podlomily kolena.
Jino obrátil oči v sloup.,,Dělej vstávej! Možná ještě stihneme konec bitvy." Řekl Jino a vydal se ven z rokle. ,,Jaké bitvy?" Zavolal jsem na něj a on se na mě ze zhora rokle podíval. ,,Pojď a uvidíš! A rychle začíná poprchávat." Řekl Jino a zmizel v trávě nad roklí. ,,Počkej!" Řekl jsem, vytasil drápy a ač mě to stálo hodně úsilí s pomocí Jina, jsem se vyškrábal nahoru a oba jsme se vydali, směrem, kde se měla odehrávat bitva.

Po dlouhé době, dlouhá kapitola. No tak jo no, není moc dlouhá, ale když to píšete u televize, která vás rozptiluje, (Ano dávají Simpsonovi), tak to jde blbě psát. Lepší výmluvu, už nevymslím. XD Tak se zatím mějte vy XDďáci!😉😁

Lví král: Příběh NukyKde žijí příběhy. Začni objevovat