Cítil jsem na sobě něco mokrého. Otevřel jsem oči a nad náma se skláněli hyeny. ,,Dotty, Safiro, Nywele, Andromedo, Jino!" Zakřičel jsem a ostatní se hned probudili. Vstali jsme a vzdorovitě vrčeli na hyeny. ,,Jak jste nás našli?!" Zeptala se Nywele a očima těkala po každé hyeně, kterými byli obklopeni. ,,Hold máte mezi sebou zrádce." Řekl hyení samec, tmavý, obrovský a s menší hřívou na zádech. Ustoupil a za ním stála Macho. Přes oko rovnou dvojitá jizva, pohled chladný. ,,Macho, proč?!" Zašeptal jsem nechápavě. Macho odvrátila zrak.
,,Teď... Je po vás lvíčku." Zavrčel tiše hyení samec a skočil po mně. Shodil jsem ho ze sebe a na nás všechny začal útočit celý hyení klan. Nywele zápasila s velkou hyení samicí. Zrovna ji svalila na zem a zakousla se jí do hrdla. Andromeda měla proti sobě dvě hyeny, které se svým rozumem snažila přechytračit a Safira zrovna zabila jednu hyenu.
Hledal jsem Dotty, ale v tom prachu a v tom hyeno lvím pachu jsem jí nemohl najít. Tak mě nenapadlo nic jiného, než zakřičet její jméno: ,,Dotty!" Hned se mi ozvala odpověď. ,,Nuko!" Jak jsem slyšel její vzdálený hlas, vydal jsem se za ním. Macho s tím hyením samcem, kterého hnědá lvice oslovila Machozi, tiskla Dotty k zemi a chystali se jí zabít. Rychle jsem vyběhl a skočil jsem po Macho. Přitiskl jsem jí k zemi a zoufale se na ní podíval. ,,Macho, proč? Proč jsi to udělala, řekni!" Řekl jsem se zoufalstvím v hlase a Macho na mě přimhouřila svoje diamantově modré oči. ,,To já tě chtěla... Milovala jsem tě, ale pak se tu objeví Dotty a zamotá ti hlavu!" Zavrčela a v jejím hlase byl poznat nejen vztek, ale také zoufalství. Zadržovala slzy. Nevěděl jsem co jí říct. Ať bych řekl cokoliv mě napadlo, akorát bych ji víc naštval. Tak jsem jen řekl: ,,Mrzí mě to." A jí se rázem změnil pohled, ale odvrátila ho jinam.
ČTEŠ
Lví král: Příběh Nuky
AdventureNázev mluví za vše ne snad? Tohle jsem, už jednou psala, byl to můj úplně první příběh... a upřímně, ne moc dobrý. Tak jsem se ho rozhodla udělat znovu. Delší kapitoly, delší příběh a rozhodně míň gramatických chyb. XD Ale stejně sem dám popis: Nu...