'Off çok tatlısınız, keşke ben de bulabilsem🥺' diye mention yolladım eşcinsel bir çiftin twitter paylaşımına. Nasıl da yakışıyorlardı... Bana bulması imkansız gibi geliyordu .
Yaşadığım yerde nasıl bulabilirdim ki?
Twitter hesabıma girip birkaç düzenleme yaptım. Iconumda madelaine petsch vardı. Kendisine aşıktım neyseki platonik olduğum kişi ünlüydü.
Yeni bir tweet:
'Yaşadığınız yerde lgbt bireyi var mı? Benim gay radarım çalışmıyor da! Tavsiye istiyorum!!'
Bildirimler:
xxx tweetinizi beğendi.
yyy tweetinizi beğendi.
zzz tweetinizi alıntıladı : Oha abi aynen, asla belli değil!Hesabım ifşa olmasın diye gizli kullanıyordum. Tam o sırada nadir gelen isteklerden birine gözüm çarptı.
'uzaylı dükkanı 🏳️🌈 sizi takip etmek istiyor.'
Ucunda bayrak olduğuna göre lgbt bireyidir diye düşündüm ve kabul ettim. Geri takip yolladım.
Telefonumu yemek yemek için odadan ayrıldığım sırada yanıma almamıştım.
Odaya döndüğümde ise birkaç bildirim gördüm.
'Uzaylı dükkanı 🏳️🌈 tweetinizi beğendi.
'Uzaylı dükkanı 🏳️🌈 tweetinizi beğendi.
'Uzaylı dükkanı 🏳️🌈 tweetinizi beğendi.Bir yeni mesaj :
Uzaylı dükkanı 🏳️🌈: Attığın son tweetten ben de muzdaribim, sanırım yaşadığım yerdeki tek gay benim...
Gülümsedim.
Wanda's Wife 🐝: ah hiç sorma...
Wanda's Wife: Nerede yaşıyorsun ?Uzaylı Dükkanı🏳️🌈: Ankara sen?
Yüzüme bir sıcaklık nüfuz etti. Tesadüf müydü bu?
Wanda's Wife: Ben de Ankara!!
Hiç bilmediğim bu kişi, kullanıcı, robot, insan, her neyse, beni heyecanlandırmıştı. Hızlıca hesabına girdim ve stalk ettim.
Tweet tarzlarımız birbirine yakındı.
Telefonu masanın üzerine bıraktım ve cevap beklemeye koyuldum...