Uzaylı dükkanı 🏳️🌈: Kaç gündür bana soğuksun
Uzaylı dükkanı 🏳️🌈: Sebebini öğrenebilir miyim?Wanda's Wife 🐝: Yoo nereden çıkardın?
Uzaylı dükkanı 🏳️🌈: Öyle hissediyorum
Wanda's Wife 🐝: sana öyle gelmiş
Uzaylı dükkanı 🏳️🌈: hala şu an bile soğuksun
Wanda's Wife 🐝: aman nisa her dakika sana mıç mıç olmamı mı bekliyorsun?
Uzaylı dükkanı 🏳️🌈: itiraf etsene o kızla aranızda bir şey oldu
Wanda's Wife 🐝: o kız kim ya?
Uzaylı dükkanı 🏳️🌈: almila?
Uzaylı dükkanı 🏳️🌈 : ondan soğuksun
Wanda's Wife 🐝: öyle bir şey yok
Daha fazla cevap vermek istemeyerek telefonu cebime attım.
'Flörtünle sorun var galiba.'
Sese doğdu döndüm.
'Sen de ne zaman telefonu kapatsam anında yanımda bitiyorsun.' Dedim Almilaya sitemle.
'Yanına gelmemden rahatsız mı oluyorsun?'
'Hayır ya. Ayrıca niye sorun olduğunu ima ettin?'
'Asık yüzün taaa öteden belli oluyor.'
'Öf neyse ne.'
'Bugün tersinden uyandın galiba.'
'Bilmiyorum.'
Telefonu yine cebimden çıkardım.
Wanda's Wife 🐝: bana fotonu yolla ya da hesabını falan ver, numarada olur
Wanda's Wife 🐝: artık seni görmek istiyorum
Wanda's Wife 🐝: bir robot olmadığına emin olmam lazım
Mesajı yolladıktan sonra Almilaya döndüm.
'Bir şey mi istiyorsun?'
'Çıkışta benimle gelsene, yeni bir marvel filmi gelmiş, eternals. Tek gitmek istemiyorum.'
'Olur gelirim.'
Nisadan hala cevap yoktu. Almila gidince ben de sınıfıma döndüm. Sonra telefonuma baktım. Cevap gelmişti.
Uzaylı dükkanı 🏳️🌈: bugün çok kırıcısın
Uzaylı dükkanı 🏳️🌈: bu şekilde istediğin için hiçbir şey vermiyorum
Wanda's Wife 🐝: keyfin bilir nisa. Yalvaracak değilim.
Uzaylı dükkanı 🏳️🌈: 😥
Wanda's Wife 🐝: görüşürüz
Bugün gerçekten tersimden uyanmış gibiydim. Nisaya karşı içimden hiç sevgi dolu konuşasım gelmiyordu. Almilaya da öyle. Zaten bütün dengemi bozmuştu. Belki sinemada kafam dağılır diye düşündüm. Yoksa gitmezdim.
Eternals ekibini de merak ediyordum. Sonunda koltuklarımıza yerleştik. Galiba ekip yeni olduğundan ya da okul günü olduğundan kimse ilgi göstermemişti. Koskoca salonda baş başaydık. Almila kulağıma eğildi.
'Oha ya. Salonu kapatmak istesem çok para vermem gerekirdi, resmen bize kaldı salon.'
Göz devirdim.
'Niye dolu olsaydı filmi gözün kapalı mı izleyecektin, sonuçta koltuk bu, dolu boş ne farkeder?'
Almila yüzünü astı.
'Bugün neden böyle davranıyorsun sen ya?'
'Senin yüzünden.'
'Ne yaptım ben sana?'
'Gideceğim dedin beni korkuttun.'
'Gitmeme izin vermeyecektin neden bana bir şans vermedin?'
'Sana söylemiştim, konuştuğum var dedim.'
'Of hadi be, bırak şunu ya internetteki hayal biri için beni neden reddetmeye devam ediyorsun? Normal şartlar olsaydı benimle değil miydin şu an? İnadı bıraksana artık ya, amma mızmızlandın...(konuşmaya devam eder)
Almila bu şekilde konuşmaya devam ederken söylediği her söz beynime batıyordu. Çok şikayet ediyordu. Şu an onu susturmak istiyordum ve aklıma tek bir fikir gelmişti. Onu yakasından tutup kendime çektim ve dudaklarımı dudaklarına bastırdım. Şiddetle öptüm ve dudaklarını keşfe çıkmaya başladım. O ilkten şaşırmış olmalı ki, duruyordu ama şaşkınlığını üzerinden atmış olmalı ki kollarını bana sararak öpüşüme karşılık vererek dudaklarını oynatmaya başladı. Dudaklarımız bir bütün olmuş, öpüşmeye devam ediyorduk. Aklıma onu ilk gördüğüm sahneden itibaren bütün birlikte olduğumuz anlar geldikçe dudağını çekiştirmeye devam ediyordum. O da narin öpüşüyle beni kendimden geçiriyordu. Sonra birden başlayan reklam sesiyle nefes nefese birbirimizden ayrıldık ve arkama yaslanarak nefesimi kontrol ettim. Film ara verene kadar hiç birbirimize bakmadık.